Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 

News:

Forum online, start talking about Minecraft now!


Author Topic: Atlantis (ja tim nu de echte)  (Read 7038 times)

Offline jaguarbest


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 119
    • View Profile
Atlantis (ja tim nu de echte)
« on: 23 November 2012, 15:12:25 »
Coords ongeveer x=1500 en z=475 (normale builders wereld)

Ben wel nog ff aan het bedenken of het beter is om het helemaal onder water, helemaal boven water of beetje van beide te maken, hoor hier graag meningen over.

Greets jag.

Offline JarraTheFirst


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 122
  • hoi
    • View Profile
Re: Atlantis (ja tim nu de echte)
« Reply #1 on: 23 November 2012, 17:47:05 »
PvP Toren?

Offline jaguarbest


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 119
    • View Profile
Re: Atlantis (ja tim nu de echte)
« Reply #2 on: 23 November 2012, 19:09:33 »
PvP Toren?

nee die is al af, nu ga ik het echte atlantis maken...

Offline jaguarbest


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 119
    • View Profile
Re: Atlantis (ja tim nu de echte)
« Reply #3 on: 10 December 2012, 13:41:17 »

Ben wel nog ff aan het bedenken of het beter is om het helemaal onder water, helemaal boven water of beetje van beide te maken, hoor hier graag meningen over.

Greets jag.

BUMP

Offline jaguarbest


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 119
    • View Profile
Re: Atlantis (ja tim nu de echte)
« Reply #4 on: 10 December 2012, 14:08:19 »
En ik wou graag mijn project 'samenvoegen' met een ander project dat al een hele tijd terug gepost is:

http://craftbox.nl/forum/index.php?topic=113.0

Om er een hightech stad van te maken met railtracks, heel veel stations ed, lichten die automatisch aangaan als je kamers binnenkomt, deuren die automatisch opengaan etc.

Hoor graag de meningen over wat jullie hiervan vinden!
Greetz jag

Offline MrHarrie


    UserCP
  • Administrator
  • Forum God
  • *****
  • Posts: 778
    • View Profile
Re: Atlantis (ja tim nu de echte)
« Reply #5 on: 11 December 2012, 00:11:27 »
nice ik zeg go for it

Offline jaguarbest


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 119
    • View Profile
Re: Atlantis (ja tim nu de echte)
« Reply #6 on: 11 December 2012, 11:05:17 »
En ik wou graag mijn project 'samenvoegen' met een ander project dat al een hele tijd terug gepost is:

http://craftbox.nl/forum/index.php?topic=113.0

Om er een hightech stad van te maken met railtracks, heel veel stations ed, lichten die automatisch aangaan als je kamers binnenkomt, deuren die automatisch opengaan etc.

Hoor graag de meningen over wat jullie hiervan vinden!
Greetz jag

En ook tips wat voor materialen ik veel moet gebruiken, smoothstone of stone bricks? glas of glas plane? powered track of normal track? alles boven water/alles onder water/ gedeeltelijk? Alle tips zijn welkom!

Offline timoever


    UserCP
  • Members
  • Sr. Member
  • **
  • Posts: 464
    • View Profile
Re: Atlantis (ja tim nu de echte)
« Reply #7 on: 11 December 2012, 11:25:48 »
Het is toch jouw project, toch niet ons project? :P
Convert now... or fall forever

Offline jaguarbest


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 119
    • View Profile
Re: Atlantis (ja tim nu de echte)
« Reply #8 on: 11 December 2012, 11:57:14 »
maar ik neem aan dat het wel uitmaakt hoe het eruit komt te zien voor de server tim? anders maak ik het pvp-toren stijl, ik weet ook wel dat (lang) niet iedereen dat op prijs gaat stellen...

Offline timoever


    UserCP
  • Members
  • Sr. Member
  • **
  • Posts: 464
    • View Profile
Re: Atlantis (ja tim nu de echte)
« Reply #9 on: 11 December 2012, 12:37:43 »
Je moet bouwen wat jij zelf wilt. Het feit dat jij hier mag bouwen geeft jou al vrijheid om de meest lelijke dingen te maken die je je maar voor kan stellen.

Zo lang je maar niemand in de weg zit met je gebouwen, wat in mijn geval bij Five Forks gewoon wel een beetje was. Maar je weet dat ik daar vrij goed over kan zeuren.

Als jij het in PVP-toren stijl wil doen, moet je dat doen. Je moet gewoon doen waar jij je het fijnst bij voelt, je speelt dit spel voor amusement, niet om je aan de stijlregels van een ander te houden.
Convert now... or fall forever

Offline jaguarbest


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 119
    • View Profile
Re: Atlantis (ja tim nu de echte)
« Reply #10 on: 11 December 2012, 12:58:05 »
Daar zit een goeie kern van waarheid achter Tim :D komt hopelijk goed dan.

Wou wel permissie vragen om de railtracks die door de stad gaan lopen uit te breiden naar verschillende richtingen, wou eigenlijk een railway naar the city maken als dat mag?

Offline MrHarrie


    UserCP
  • Administrator
  • Forum God
  • *****
  • Posts: 778
    • View Profile
Re: Atlantis (ja tim nu de echte)
« Reply #11 on: 11 December 2012, 13:07:10 »
die permissie kan ik je niet geven, je zult per project waar je heen gaat moeten overleggen of ze het fijn vinden als je een track daarheen legt

Offline Serendipity


    UserCP
  • Members
  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 61
  • No fear, I is here!
    • View Profile
Re: Atlantis (ja tim nu de echte)
« Reply #12 on: 11 December 2012, 15:31:03 »
Kunnen we al wat zien? Is er al een warp enzo?

Offline jaguarbest


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 119
    • View Profile
Re: Atlantis (ja tim nu de echte)
« Reply #13 on: 11 December 2012, 16:58:41 »
er is nog geen warp nee, maar het ligt tussen de pyramid/five forks
coords zijn ong: x=1450 z=500