Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 

News:

Forum online, start talking about Minecraft now!


Author Topic: Dragon Model  (Read 11125 times)

Offline EddieEdwin


    UserCP
  • Moderator
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 291
  • Mr. Mad Freddie
    • View Profile
Dragon Model
« on: 13 January 2012, 17:18:23 »
Mijn idee is om een 3d model te maken van een draak op grote schaal (lekker veel detail  8))
het komt neer op ongeveer: 144 (B) x 237 (L) x 135 (H)



de hoogte is iets hoger dan de build limit maar dat geeft verder niet zoveel, het programma zit er iets naast en daarnaast gaan er 3 รก 4 lagen van de top af wat bijna niet opvalt.

Is het graafwerk te doen tot bedrock? Hoe groot was playground?

Offline wakcs


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 168
    • View Profile
Re: Dragon Model
« Reply #1 on: 13 January 2012, 17:29:33 »
een woord:
TNT

Offline Gh0stT4il


    UserCP
  • Members
  • Sr. Member
  • **
  • Posts: 325
  • o hai
    • View Profile
Re: Dragon Model
« Reply #2 on: 13 January 2012, 19:55:49 »
een woord:
TNT

dat is geen woord, maar een afkorting van een woord :P

draak = awesome!

Offline Serendipity


    UserCP
  • Members
  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 61
  • No fear, I is here!
    • View Profile
Re: Dragon Model
« Reply #3 on: 17 January 2012, 10:58:09 »
note to topicstarter:

Weet dat het ontzettend lelijk is om iets in een gat in de grond te zetten, al zeg ik het zelf. Beter kun je hem denk ik op het land zetten of onder de grond als je toch wilt graven ;)

Offline EddieEdwin


    UserCP
  • Moderator
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 291
  • Mr. Mad Freddie
    • View Profile
Re: Dragon Model
« Reply #4 on: 17 January 2012, 11:53:49 »
op het land is te hoog, onder de grond is te donker :P of het terrein zou zo afgegraven moeten worden dat hij wel in een gat staat, maar het meer een dal is en geen recht gat naar beneden.

Offline wakcs


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 168
    • View Profile
Re: Dragon Model
« Reply #5 on: 17 January 2012, 14:58:08 »
Maak dan gelijk de grand canyon :P

Offline Gh0stT4il


    UserCP
  • Members
  • Sr. Member
  • **
  • Posts: 325
  • o hai
    • View Profile
Re: Dragon Model
« Reply #6 on: 17 January 2012, 15:12:17 »
maak een krater waar de draak in staat... lijkt het net of ie met heel veel kracht op de grond is geland :D

Offline EddieEdwin


    UserCP
  • Moderator
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 291
  • Mr. Mad Freddie
    • View Profile
Re: Dragon Model
« Reply #7 on: 17 January 2012, 18:50:25 »
maak een krater waar de draak in staat... lijkt het net of ie met heel veel kracht op de grond is geland :D
daar zat ik ook al aan te denken alleen zoveel graafwerk o_o maar goed dat is wel de mooiste/beste oplossing

Offline Svardskampe


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 233
    • View Profile
Re: Dragon Model
« Reply #8 on: 18 January 2012, 01:15:54 »
Hoe ziet hij eruit wanneer je hem schaalt op een hoogte van 70-80 blocks? Scheelt wel heel wat werk.

Offline EddieEdwin


    UserCP
  • Moderator
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 291
  • Mr. Mad Freddie
    • View Profile
Re: Dragon Model
« Reply #9 on: 18 January 2012, 11:38:01 »
Hoe ziet hij eruit wanneer je hem schaalt op een hoogte van 70-80 blocks? Scheelt wel heel wat werk.

neuj gewoon zo

Offline EddieEdwin


    UserCP
  • Moderator
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 291
  • Mr. Mad Freddie
    • View Profile
Re: Dragon Model
« Reply #10 on: 18 January 2012, 22:09:17 »
Okay deze heeft een hoogte van 80. De kwaliteit is wel een stuk minder, maar het scheelt een heel hoop graafwerk.


Offline Svardskampe


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 233
    • View Profile
Re: Dragon Model
« Reply #11 on: 18 January 2012, 23:29:00 »
als je eerst de toplagen van je model afhaalt, en dan pas schaalt naar 80 lagen behoudt je veel meer kwaliteit