Forum online, start talking about Minecraft now!
Quote from: MoiMoiMoiMoni on 14 May 2013, 20:34:16Naam: ***** ****** (zusje van **** )Ik ben de jongste member, ik ben 11 .Rare eigenschappen: Ik eet heel soms alleen maar witte chocoladepasta, al mijn vrienden zijn compleet gestoord, net als ik.Hobby's: Lezen, buiten spelen, ik ben een hoopje creatief spul, niet goed bouwen, muziek luisteren, mensen irriteren, teletubbies kijken met een gestoorde vriend, colle films (voor mijn leeftijd zijn ze cool) kijken met een andere vriendin.Haarkleur: BlondSchoenmaat: 41Kleur ogen: blauw/groenIngame naam komt van: Al mijn (gestoorde) vrienden noemen me sisi of moni en toen kwam Iris met de naam MoiMoni.Dit ben ik doooooeeeeiiiii11 met schoenmaat 41. :O
Naam: ***** ****** (zusje van **** )Ik ben de jongste member, ik ben 11 .Rare eigenschappen: Ik eet heel soms alleen maar witte chocoladepasta, al mijn vrienden zijn compleet gestoord, net als ik.Hobby's: Lezen, buiten spelen, ik ben een hoopje creatief spul, niet goed bouwen, muziek luisteren, mensen irriteren, teletubbies kijken met een gestoorde vriend, colle films (voor mijn leeftijd zijn ze cool) kijken met een andere vriendin.Haarkleur: BlondSchoenmaat: 41Kleur ogen: blauw/groenIngame naam komt van: Al mijn (gestoorde) vrienden noemen me sisi of moni en toen kwam Iris met de naam MoiMoni.Dit ben ik doooooeeeeiiiii
Naam: OscarLeeftijd: 19 jaarIngame naam: TjapneusNaam komt van: Mijn broer noemde mij vroeger zo en sindsdien ben ik het gaan gebruiken in gamesHobby's: Gamen en uhm gamenOverige opmerkingen: DEUTSCHLAND!
Quote from: Tjapneus on 16 May 2013, 23:58:58Naam: OscarLeeftijd: 19 jaarIngame naam: TjapneusNaam komt van: Mijn broer noemde mij vroeger zo en sindsdien ben ik het gaan gebruiken in gamesHobby's: Gamen en uhm gamenOverige opmerkingen: DEUTSCHLAND!en wow
Spelen jullie twee nog steeds WoW?
Quote from: timoever on 17 May 2013, 22:36:27Spelen jullie twee nog steeds WoW? Ja! En jij nog steeds runescape?
doesnt make it a good game
Quote from: xiron on 18 May 2013, 09:59:43doesnt make it a good game Nope, makes it a great game. Play whatever you want to play and stop bitching about what someone else plays.You don't hear me cry about WoW either. Had a great time playing it, just find it too expensive to start over.
Nee, ik vermaak me prima met Runescape. Ik zit echt te wachten op RS3 met HTML5 en New Interface System. ^^
Quote from: MoiMoiMoiMoni on 14 May 2013, 20:34:16Naam: ***** ******(zusje van **** )Ik ben de jongste member, ik ben 11 .Rare eigenschappen: Ik eet heel soms alleen maar witte chocoladepasta, al mijn vrienden zijn compleet gestoord, net als ik.Hobby's: Lezen, buiten spelen, ik ben een hoopje creatief spul, niet goed bouwen, muziek luisteren, mensen irriteren, teletubbies kijken met een gestoorde vriend, colle films (voor mijn leeftijd zijn ze cool) kijken met een andere vriendin.Haarkleur: BlondSchoenmaat: 41Kleur ogen: blauw/groenIngame naam komt van: Al mijn (gestoorde) vrienden noemen me sisi of moni en toen kwam Iris met de naam MoiMoni.Dit ben ik doooooeeeeiiiii11 met schoenmaat 41. :O
Naam: ***** ******(zusje van **** )Ik ben de jongste member, ik ben 11 .Rare eigenschappen: Ik eet heel soms alleen maar witte chocoladepasta, al mijn vrienden zijn compleet gestoord, net als ik.Hobby's: Lezen, buiten spelen, ik ben een hoopje creatief spul, niet goed bouwen, muziek luisteren, mensen irriteren, teletubbies kijken met een gestoorde vriend, colle films (voor mijn leeftijd zijn ze cool) kijken met een andere vriendin.Haarkleur: BlondSchoenmaat: 41Kleur ogen: blauw/groenIngame naam komt van: Al mijn (gestoorde) vrienden noemen me sisi of moni en toen kwam Iris met de naam MoiMoni.Dit ben ik doooooeeeeiiiii