Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 

News:

Forum online, start talking about Minecraft now!


Author Topic: Nieuwe server  (Read 51038 times)

Offline Klojo1337


Re: Nieuwe server
« Reply #30 on: 03 July 2013, 11:09:10 »
het gaat sws erg veel werk kosten, eerst moet diegene weten hoe de plugins in elkaar zitten, daarna moet ie genoeg weten om ze te updaten, Dit kan zo weken duren...

Offline timoever


    UserCP
  • Members
  • Sr. Member
  • **
  • Posts: 464
    • View Profile
Re: Nieuwe server
« Reply #31 on: 03 July 2013, 13:49:30 »
Ik denk dat het wel wat langer gaat duren dan een paar weken. ;)
Convert now... or fall forever

Offline theimb


  • Members
  • Newbie
  • **
  • Posts: 26
    • View Profile
Re: Nieuwe server
« Reply #32 on: 03 July 2013, 16:42:52 »
waarom heb je dat dan niet eerder gedaan?
Ik had geen idee dat het zo slecht ging als ik dat wist had ik al eerder in gelegd ook heb ik nu pas een redelijke baan en dus kan ik het geld missen

Offline xiron


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 154
    • View Profile
Re: Nieuwe server
« Reply #33 on: 03 July 2013, 18:40:07 »
Ik denk dat het wel wat langer gaat duren dan een paar weken. ;)
*grabs popcorn*
« Last Edit: 03 July 2013, 18:42:28 by xiron »

Offline Suiker


    UserCP
  • Members
  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 81
  • Tweska
    • View Profile
    • Tweska.com
Re: Nieuwe server
« Reply #34 on: 03 July 2013, 18:50:18 »
Ik denk dat het wel wat langer gaat duren dan een paar weken. ;)
*grabs popcorn*
*Gaat lekker knus naast Xiretje zitten (AKA POPCORN WEGFRETEN)* <3

Offline xiron


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 154
    • View Profile
Re: Nieuwe server
« Reply #35 on: 03 July 2013, 19:07:25 »
xD

Offline MrHarrie


    UserCP
  • Administrator
  • Forum God
  • *****
  • Posts: 779
    • View Profile
Re: Nieuwe server
« Reply #36 on: 04 July 2013, 11:10:42 »
waarom heb je dat dan niet eerder gedaan?
Ik had geen idee dat het zo slecht ging als ik dat wist had ik al eerder in gelegd ook heb ik nu pas een redelijke baan en dus kan ik het geld missen
je bent altijd vrij geweest om te doneren, als je af en toe je gezicht had laten zien op ts had je gemerkt dat het minder was, het issue van geld is meerdere malen daar besproken! aka bullshit excuus

Offline theimb


  • Members
  • Newbie
  • **
  • Posts: 26
    • View Profile
Re: Nieuwe server
« Reply #37 on: 04 July 2013, 13:33:50 »
waarom heb je dat dan niet eerder gedaan?
Ik had geen idee dat het zo slecht ging als ik dat wist had ik al eerder in gelegd ook heb ik nu pas een redelijke baan en dus kan ik het geld missen
je bent altijd vrij geweest om te doneren, als je af en toe je gezicht had laten zien op ts had je gemerkt dat het minder was, het issue van geld is meerdere malen daar besproken! aka bullshit excuus
Dat heb ik niet meegekregen en ik heb meerdere keren op ts gezeten en niks gehoord en ja ik ben vrij geweest om te doneren maar dat kan moeilijk als het met geld moeilijk zit he

Offline Rakky


    UserCP
  • Members
  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 98
    • View Profile
Re: Nieuwe server
« Reply #38 on: 07 July 2013, 20:48:00 »
Met één donateur ben je er niet.

Offline GizDeRambo


Re: Nieuwe server
« Reply #39 on: 08 July 2013, 19:12:14 »
Feit blijft gewoon dat er gezeik was. Daarnaast heeft het onze admins veel tijd gekost om deze kwaliteit te waarborgen. Een aantal mensen heeft dit gewoon verziekt. En daar hoort doneren bij, maar ook gedrag. De admins werkten hun billen uit de string om dit voor elkaar te krijgen en eerlijk gezegd denk ik niet dat jullie het gaat lukken om ook maar een beetje in de buurt te komen, al is het maar om de kennis die aanwezig is.

Daarbij komt dat je niet kan leven op een impulsieve, eenmalige donatie. Er zijn members geweest die doneerden, zonder dat ze er veel waren, gewoon omdat ze hart hadden voor de community, waar enkele profiteurs bij zaten.

Nu is het hier geen tijd voor gebitch, maar er is misschien wel tijd voor respect voor wat de admins hebben gedaan. En dat begint op zen minst bij een bedankje, in plaats van denken dat je dit allemaal nog wel op poten kan zetten, want eerlijk gezegd geloof ik daar niet zo in om twee redenen:
1. Het gemis adequate kennis en overzicht van meerdere admins.
2. Moneys

Maar ik zeg in ieder geval voor de afgelopen jaren, bedankt admins!
HAKKKUUUUUH

Offline MrHarrie


    UserCP
  • Administrator
  • Forum God
  • *****
  • Posts: 779
    • View Profile
Re: Nieuwe server
« Reply #40 on: 09 July 2013, 00:27:28 »
Feit blijft gewoon dat er gezeik was. Daarnaast heeft het onze admins veel tijd gekost om deze kwaliteit te waarborgen. Een aantal mensen heeft dit gewoon verziekt. En daar hoort doneren bij, maar ook gedrag. De admins werkten hun billen uit de string om dit voor elkaar te krijgen en eerlijk gezegd denk ik niet dat jullie het gaat lukken om ook maar een beetje in de buurt te komen, al is het maar om de kennis die aanwezig is.

Daarbij komt dat je niet kan leven op een impulsieve, eenmalige donatie. Er zijn members geweest die doneerden, zonder dat ze er veel waren, gewoon omdat ze hart hadden voor de community, waar enkele profiteurs bij zaten.

Nu is het hier geen tijd voor gebitch, maar er is misschien wel tijd voor respect voor wat de admins hebben gedaan. En dat begint op zen minst bij een bedankje, in plaats van denken dat je dit allemaal nog wel op poten kan zetten, want eerlijk gezegd geloof ik daar niet zo in om twee redenen:
1. Het gemis adequate kennis en overzicht van meerdere admins.
2. Moneys

Maar ik zeg in ieder geval voor de afgelopen jaren, bedankt admins!

dank je wel voor dit accurate en toffe bedank woordje :D <3

Offline Meaglin


    UserCP
  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 185
    • View Profile
Re: Nieuwe server
« Reply #41 on: 09 July 2013, 00:28:01 »
Feit blijft gewoon dat er gezeik was. Daarnaast heeft het onze admins veel tijd gekost om deze kwaliteit te waarborgen. Een aantal mensen heeft dit gewoon verziekt. En daar hoort doneren bij, maar ook gedrag. De admins werkten hun billen uit de string om dit voor elkaar te krijgen en eerlijk gezegd denk ik niet dat jullie het gaat lukken om ook maar een beetje in de buurt te komen, al is het maar om de kennis die aanwezig is.

Daarbij komt dat je niet kan leven op een impulsieve, eenmalige donatie. Er zijn members geweest die doneerden, zonder dat ze er veel waren, gewoon omdat ze hart hadden voor de community, waar enkele profiteurs bij zaten.

Nu is het hier geen tijd voor gebitch, maar er is misschien wel tijd voor respect voor wat de admins hebben gedaan. En dat begint op zen minst bij een bedankje, in plaats van denken dat je dit allemaal nog wel op poten kan zetten, want eerlijk gezegd geloof ik daar niet zo in om twee redenen:
1. Het gemis adequate kennis en overzicht van meerdere admins.
2. Moneys

Maar ik zeg in ieder geval voor de afgelopen jaren, bedankt admins!
Dankuwel! of zoals Freeman wel eens zegt: "Goed verhaal, lekker kort!"

Offline timoever


    UserCP
  • Members
  • Sr. Member
  • **
  • Posts: 464
    • View Profile
Re: Nieuwe server
« Reply #42 on: 09 July 2013, 14:50:24 »


Ga ik toch wel even hard missen jongens!!!
« Last Edit: 09 July 2013, 14:52:01 by timoever »
Convert now... or fall forever

Offline jaguarbest


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 119
    • View Profile
Re: Nieuwe server
« Reply #43 on: 09 July 2013, 23:19:39 »


Ga ik toch wel even hard missen jongens!!!

Same