Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 

News:

Forum online, start talking about Minecraft now!


Author Topic: status  (Read 88817 times)

Offline Tjapneus


    UserCP
  • Members
  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 62
    • View Profile
Re: status
« Reply #45 on: 12 August 2013, 23:49:18 »
Bedankt admin team voor de leuke en mooie tijd in de Craftbox community waar ik deel van uit mocht maken.
Ik ben niet altijd evenveel actief geweest, maar ik heb het altijd naar mijn zin gehad.
Hiervoor wil ik ook de andere members bedanken; ik heb mij altijd "thuis" gevoeld op de server en op teamspeak (waar ik overigens niet echt een actieve prater op was, sorry daarvoor).

Ik vind het jammer dat ik niet bij de laatste meeting kon zijn.
Ik had graag een keer een meeting mee willen maken, en hoopte dat dat in de zomer zou gebeuren, maar helaas.

Groetjes uit het verre Duitsland en ik hoop dat ik met wat mensen in contact blijf.
// Tjappie
I may not be Fred Flinstone, but i still can make your bed rock!

Offline jaguarbest


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 119
    • View Profile
Re: status
« Reply #46 on: 14 August 2013, 15:02:48 »
Ik wou ook graag het admin team bedanken voor de absoluut gezellige tijd die ik hier heb gehad, ook de mensen die ik hier heb leren kennen bedank ik voor de vele herinneringen.

We komen mekaar vast nog weleens ergens tegen, of dit nou in het echt of bij een andere game of waar dan ook is.


Ik vind het jammer dat ik niet bij de laatste meeting kon zijn.
Ik had graag een keer een meeting mee willen maken, en hoopte dat dat in de zomer zou gebeuren, maar helaas.


Om daar even op terug te komen, komt er nog eens soort van aflsuitingsmeeting of iets dergelijks? Zou ik persoonlijk een geweldig idee vinden om deze tijd af te sluiten!

Greets, the jag.

Offline wakcs


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 168
    • View Profile
Re: status
« Reply #47 on: 14 August 2013, 15:48:13 »
Om daar even op terug te komen, komt er nog eens soort van aflsuitingsmeeting of iets dergelijks? Zou ik persoonlijk een geweldig idee vinden om deze tijd af te sluiten!

Dit zou ik ook een geweldig idee vinden, helemaal omdat de meeting van deze zomer jammer genoeg niet door ging.
En buiten dat, in de toekomst lijkt me het alsnog mogelijk om meetings te organizeren, maar dan als vrienden en niet perse namens een community. :D

Offline timoever


    UserCP
  • Members
  • Sr. Member
  • **
  • Posts: 464
    • View Profile
Re: status
« Reply #48 on: 14 August 2013, 20:16:45 »
Om daar even op terug te komen, komt er nog eens soort van aflsuitingsmeeting of iets dergelijks? Zou ik persoonlijk een geweldig idee vinden om deze tijd af te sluiten!

Ik zou er geen geld op inzetten.  :-X
Convert now... or fall forever

Offline EddieEdwin


    UserCP
  • Moderator
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 291
  • Mr. Mad Freddie
    • View Profile
Re: status
« Reply #49 on: 15 August 2013, 02:48:20 »
Ik zou er geen geld op inzetten.  :-X

Je kan ook een aantal battlefield keys verkopen uit de humblebundle en daarmee een laatste meeting sponsoren  ;)

Offline timoever


    UserCP
  • Members
  • Sr. Member
  • **
  • Posts: 464
    • View Profile
Re: status
« Reply #50 on: 15 August 2013, 14:58:40 »
Ik zou er geen geld op inzetten.  :-X

Je kan ook een aantal battlefield keys verkopen uit de humblebundle en daarmee een laatste meeting sponsoren  ;)

Ik heb hem gratis op Facebook gezet fapwin. ;)

En zodoende heeft Svards een vriend van hem op steam weer blij kunnen maken.
« Last Edit: 15 August 2013, 15:00:16 by timoever »
Convert now... or fall forever

Offline MrHarrie


    UserCP
  • Administrator
  • Forum God
  • *****
  • Posts: 779
    • View Profile
Re: status
« Reply #51 on: 15 August 2013, 17:50:50 »
ik zou zeggen organiseer het. desondanks passeer ik

Offline Rakky


    UserCP
  • Members
  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 98
    • View Profile
Re: status
« Reply #52 on: 15 August 2013, 20:57:29 »


Om daar even op terug te komen, komt er nog eens soort van aflsuitingsmeeting of iets dergelijks? Zou ik persoonlijk een geweldig idee vinden om deze tijd af te sluiten!

Greets, the jag.

Wie gaat dat dan organiseren ? Jij ?

Edit: zag de post van freeman te laat. maar denk er het zelfde over.

Offline timoever


    UserCP
  • Members
  • Sr. Member
  • **
  • Posts: 464
    • View Profile
Re: status
« Reply #53 on: 16 August 2013, 17:08:45 »
Ik denk dat een simpele poll wel aan kan tonen dat het overgrote deel hier geen aanwezigheid in zal delen.
Convert now... or fall forever

Offline jaguarbest


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 119
    • View Profile
Re: status
« Reply #54 on: 17 August 2013, 08:54:30 »
Ik had het kunnen proberen, maar gezien de reacties denk ik ook dat het niet wat gaat worden, die afsluitende meeting.

Offline hetcomputerlab


  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
Re: status
« Reply #55 on: 18 August 2013, 13:19:44 »
Hallo allemaal,

Ik heb craftbox gevonden via mijn zoontje , welke de site weer via een familielid toegespeeld had gekregen.

Ik draai zelf 2 minecraft servers via hetcomputerlab.nl en beheer deze op het moment zelf. Binnen het computerlab leer ik kinderen hoe ze hun eigen spellen kunnen bouwen , maar ook hoe ze minecraft kunnen spelen.

Nu begrijp ik dat craftbox.nl binnenkort zijn deuren dicht gaat doen.

Aangezien ik van plan ben veel meer met minecraft te gaan doen, wilde ik kijken wat er mogelijk is om craftbox op een van mijn servers te hosten.

Kan iemand van craftbox ( b.v. Freeman21 ) contact met mij opnemen? Ik heb de hele site afgezocht maar vond geen manier om iemand een mail te sturen. Mail naar dick (AT) hetcomputerlab.nl

Voor de mensen die in de buurt van Eindhoven wonen : ik host een minecraft event op de 21e augustus in de bibliotheek van Eindhoven van 14:00 tot 17:00. Met een 3D scanner, 3D printer en nog veel meer : https://www.facebook.com/events/576397012402402/

Groet,
Dick


« Last Edit: 18 August 2013, 13:36:53 by hetcomputerlab »

Offline freakyjuul


Re: status
« Reply #56 on: 18 August 2013, 19:16:41 »
Voor de mensen die in de buurt van Eindhoven wonen : ik host een minecraft event op de 21e augustus in de bibliotheek van Eindhoven van 14:00 tot 17:00. Met een 3D scanner, 3D printer en nog veel meer : https://www.facebook.com/events/576397012402402/
ik zag het laats op facebook maar dan moet ik naar school :(

Offline Svardskampe


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 233
    • View Profile
Re: status
« Reply #57 on: 18 August 2013, 19:22:04 »
Voor de mensen die in de buurt van Eindhoven wonen : ik host een minecraft event op de 21e augustus in de bibliotheek van Eindhoven van 14:00 tot 17:00. Met een 3D scanner, 3D printer en nog veel meer : https://www.facebook.com/events/576397012402402/
ik zag het laats op facebook maar dan moet ik naar school :(

Zoiezo moet je niet zo snel ingaan op dat soort berichten Juul. Voor jezelf ook. Iemand die net met een eerste post even een "minecraft-event" voorstelt, zonder overleg, zonder ook maar te weten waar hij het beste zou posten. Het kan evengoed een pedo zijn.
Hebben je ouders nooit gezegd "Nooit met vreemde mensen meegaan?"

Offline hetcomputerlab


  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
Re: status
« Reply #58 on: 18 August 2013, 19:58:24 »
Zoiezo moet je niet zo snel ingaan op dat soort berichten Juul. Voor jezelf ook. Iemand die net met een eerste post even een "minecraft-event" voorstelt, zonder overleg, zonder ook maar te weten waar hij het beste zou posten. Het kan evengoed een pedo zijn.
Hebben je ouders nooit gezegd "Nooit met vreemde mensen meegaan?"
Het minecraft event vindt plaats in een openbare ruimte ( de openbare bibliotheek van Eindhoven ) dus qua veiligheid zit het wel goed dacht ik zo.  :o

On topic : kan iemand mij in contact brengen met een admin van Craftbox?
[EDIT] Ik heb inmiddels uitgevlooid dat je via het UserCP een mail kan sturen. Dat heb ik dan ook gedaan richting Freeman21

« Last Edit: 18 August 2013, 20:47:57 by hetcomputerlab »

Offline Gh0stT4il


    UserCP
  • Members
  • Sr. Member
  • **
  • Posts: 325
  • o hai
    • View Profile
Re: status
« Reply #59 on: 18 August 2013, 21:13:58 »