Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 

News:

Forum online, start talking about Minecraft now!


Author Topic: status  (Read 88816 times)

Offline EddieEdwin


    UserCP
  • Moderator
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 291
  • Mr. Mad Freddie
    • View Profile
Re: status
« Reply #30 on: 31 July 2013, 01:05:02 »

Offline MrHarrie


    UserCP
  • Administrator
  • Forum God
  • *****
  • Posts: 779
    • View Profile
Re: status
« Reply #31 on: 31 July 2013, 10:51:02 »
jij bent zelf begonnen over het ovenemen van de community, echter heb ik de afgelopen tijd niets meer van je gehoord over dit plan.

dus steek eerst maar eens hand in eigen boezem!

Offline Zervion


    UserCP
  • Moderator
  • Full Member
  • ****
  • Posts: 219
  • The Mighty Dwarf
    • View Profile
Re: status
« Reply #32 on: 31 July 2013, 20:15:39 »
Ik weet wel dat ik mijn hand ergens anders in ga steken  ;D
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Offline MrHarrie


    UserCP
  • Administrator
  • Forum God
  • *****
  • Posts: 779
    • View Profile
Re: status
« Reply #33 on: 01 August 2013, 00:18:24 »
can i join?

Offline Gh0stT4il


    UserCP
  • Members
  • Sr. Member
  • **
  • Posts: 325
  • o hai
    • View Profile
Re: status
« Reply #34 on: 01 August 2013, 21:56:16 »

Offline freakyjuul


Re: status
« Reply #35 on: 08 August 2013, 20:50:47 »
ik vind het echt jammer dat de server ofline gaat. ook al ben ik niet super vaak online maar ik heb wel best veel meegemaakt op de server na anderhalf jaar ong. maar goed ik wil een ding zeggen tegen de communitie en dat is "Heel erg bedankt" ;)

Offline GizDeRambo


Re: status
« Reply #36 on: 09 August 2013, 12:46:34 »
@ Jaguarbest:

Dus nu is het opeens stil hier en vind je het kunnen dat niemand wat doet. Volgens mij ben jij degene die hier stil is. Jij hebt gezegd dat je dit wou doorzetten, wij niet. Bovendien snap jij denk ik niet dat er een algehele vakantie gaande is.

Als je zo graag dit wil doorzetten en je denkt dat het gaat lukken, hierbij zie je hoeveel mensen nou werkelijk door willen zetten. Jij zou de kar trekken heb je gezegd en je wou de server over nemen ofzo (wat in mijn ogen niet zo makkelijk is als jij schetst), maar ondertussen is het bijna een maand verder.

Als je het simpelweg niet vindt kunnen, dan moet je maar eens laten zien hoe het beter moet dan onze admins deden. Of je houdt je stil, of je pakt door. Ga er niet tussen in jan-doedelen.

Ondertussen steek ik mijn hand in Freeman's boezem. SO LONG GAYBOYS!
HAKKKUUUUUH

Offline MrHarrie


    UserCP
  • Administrator
  • Forum God
  • *****
  • Posts: 779
    • View Profile
Re: status
« Reply #37 on: 09 August 2013, 20:59:58 »
Ondertussen steek ik mijn hand in Freeman's boezem. SO LONG GAYBOYS!

GEIL :D

Offline Parzival


    UserCP
  • Members
  • Sr. Member
  • **
  • Posts: 328
    • View Profile
Re: status
« Reply #38 on: 10 August 2013, 08:48:28 »
Ondertussen steek ik mijn hand in Freeman's boezem. SO LONG GAYBOYS!
SHOTGUN!

Offline wakcs


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 168
    • View Profile
Re: status
« Reply #39 on: 10 August 2013, 17:48:52 »

Offline jaguarbest


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 119
    • View Profile
Re: status
« Reply #40 on: 10 August 2013, 18:53:47 »
Om te beginnen zou ik graag even willen mededelen (al is het nu blijkbaar voorbij, ook voor het forum) dat dit topic niet bedoeld is voor het soort posts dat ik nu na de vooral vragende post van GizDeRambo zie, daar is het offtopic board voor.

@ GizDeRambo, het klopt dat ik de laatste tijd inderdaad erg stil ben geweest, omdat ook ik (oa) vakantie heb gehad, ook heb ik hierin tijd gehad en genomen om meer de onderzoeken en op te zoeken / uitproberen om een server als deze, met alle gevolgen van dien, te maken en draaiende te houden, het is inderdaad een stuk moeilijker dan ik me had voorgesteld en het zal ook wel een hele tijd duren (zoniet nooit gebeuren) voordat ik de kennis en ervaring die nodig is, heb.

Ook ga je nu (ook wel redelijke) vraagtekens zetten bij mijn houding, terwijl ik ook merk dat niemand anders er moeite wil voor doen of simpelweg er niet de tijd voor heeft om dit grootschalige project over te nemen, en dus al helemaal niet draaiende houden, op een manier zoals de jaren dat deze server online is gehouden, te doen.

Ik hoop dat ik toch in de toekomst hier meer ervaring mee te krijgen, want ik zou zo graag weer een soortgelijke server te maken met een community als dat we nu hebben, al lijkt me dat vrij onmogelijk, gezien de geweldige community die we hier hebben (en vooral gehad), ik heb hier de afgelopen jaren ontzettend veel moois beleefd, soms ook wat minder, maar vooral een positieve indruk gekregen.

Greets, en als er vragen zijn, stel ze dan gerust.

Offline Parzival


    UserCP
  • Members
  • Sr. Member
  • **
  • Posts: 328
    • View Profile
Re: status
« Reply #41 on: 11 August 2013, 09:50:26 »
Om te beginnen zou ik graag even willen mededelen (al is het nu blijkbaar voorbij, ook voor het forum) dat dit topic niet bedoeld is voor het soort posts dat ik nu na de vooral vragende post van GizDeRambo zie, daar is het offtopic board voor.

...

Greets, en als er vragen zijn, stel ze dan gerust.
ah gossie... ben je op je teentjes getrapt nu je geen shotgun meer kan callen op Freeman's boezem?

Maar even serieus..
Kijk jaguar, het feit blijft dat niemand hier de moeite er in steekt om een vergelijkbare server op te zetten OMDAT je, zoals je zelf ook zegt, niet de kennis of ervaring hebt die er voor nodig is.  Ook gezien jouw beperkte activiteit binnen de community lijkt het er niet op dat je veel goodwill en vertrouwen hebt opgebouwt dat er een productieve en gezellige samenwerking kan ontstaan. En wat jij een positieve indruk noemt vanuit de community, heeft bij een hoop van ons helaas niet dezelfde uitwerking gehad in de afgelopen maanden.

Ik hoop dat jij ook inziet dat de community, zoals we hem kenden een jaar geleden, nou eenmaal flink is veranderd en sindsdien het voor het adminteam moeilijker en moeilijker is gebleken om mensen bij elkaar te houden.  En mede daarom is er een punt achter gezet door het adminteam, om er voor te zorgen dat we allemaal nog gewoon als 'vrienden' nog door 1 deur zouden kunnen.

Offline jaguarbest


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 119
    • View Profile
Re: status
« Reply #42 on: 11 August 2013, 13:40:32 »
Om te beginnen zou ik graag even willen mededelen (al is het nu blijkbaar voorbij, ook voor het forum) dat dit topic niet bedoeld is voor het soort posts dat ik nu na de vooral vragende post van GizDeRambo zie, daar is het offtopic board voor.

...

Greets, en als er vragen zijn, stel ze dan gerust.
ah gossie... ben je op je teentjes getrapt nu je geen shotgun meer kan callen op Freeman's boezem?

Maar even serieus..
Kijk jaguar, het feit blijft dat niemand hier de moeite er in steekt om een vergelijkbare server op te zetten OMDAT je, zoals je zelf ook zegt, niet de kennis of ervaring hebt die er voor nodig is.  Ook gezien jouw beperkte activiteit binnen de community lijkt het er niet op dat je veel goodwill en vertrouwen hebt opgebouwt dat er een productieve en gezellige samenwerking kan ontstaan. En wat jij een positieve indruk noemt vanuit de community, heeft bij een hoop van ons helaas niet dezelfde uitwerking gehad in de afgelopen maanden.

Ik hoop dat jij ook inziet dat de community, zoals we hem kenden een jaar geleden, nou eenmaal flink is veranderd en sindsdien het voor het adminteam moeilijker en moeilijker is gebleken om mensen bij elkaar te houden.  En mede daarom is er een punt achter gezet door het adminteam, om er voor te zorgen dat we allemaal nog gewoon als 'vrienden' nog door 1 deur zouden kunnen.

Dit begrijp ik sinds een tijdje volkomen Parzival, daarom heb ik er (voor nu) een punt achtergezet.

Iets anders, ik bedoelde dat ik een positieve indruk heb gehad van de community in het algemeen, afgelopen jaren en niet afgelopen maanden =).

Offline Iris


    UserCP
  • Members
  • Newbie
  • **
  • Posts: 16
  • Be P.L.U.R.!
    • View Profile
Re: status
« Reply #43 on: 12 August 2013, 14:55:15 »
Dus...ehm...tijd voor de internet cliché? "This escalated quickly.."
Maar goed, laten we het nog wel gezellig houden hé! Ik weet voor sommige mensen is het moeilijk etc maar om zo äfscheid" te nemen :3

Offline GizDeRambo


Re: status
« Reply #44 on: 12 August 2013, 18:48:52 »
Dus...ehm...tijd voor de internet cliché? "This escalated quickly.."
Maar goed, laten we het nog wel gezellig houden hé! Ik weet voor sommige mensen is het moeilijk etc maar om zo äfscheid" te nemen :3

Mijns inziens is dit niet het tegenovergestelde van gezellig ofzo ;) Wij discussiëren gewoon op een volwassen niveau, dan is zakelijkheid van belang. We kunnen niet allemaal veren in elkaars reet stoppen en daarbij vertellen hoe verliefd we op elkaar zijn. (Hoewel ik dat bij een aantal wel doe, maar dat ligt meer aan hun fijne achterste).

Ik bint der nu klahr met. Jaguar, ik ben blij dat je het punt snapt, ik hoop dat het je lukt die community op te zetten en wens je daarbij alle succes en plezier.

Kusjes allemaal. LIEF ZIJN.
HAKKKUUUUUH