Is het niet wettelijk geregeld dat je na 2 reparatiepogingen je geld terug moet kunnen krijgen?
ik dacht ook na 2 of 3 idd maar blijkbaar niet,
het moet ook allemaal in het buitenland gebeuren ergens in Tsjechiƫ ofzo
want als ik een Nederlander aan de lijn krijg verbind die me weer door naar een dode lijn,
dus die doen helemaal nix en hebben ook kennis van flut
heb een oplossing sort of
maar weer gebeld (hebben niet eens gereageerd op me boze 100 emails die ik had gestuurd) en de enige oplossing die die gozer had die ik sprak was dat ze me laptop opkomen halen binnen nu en 2 werkdagen ofzo,
en dat hij binnen 14 dagen terug is en dan weer helemaal doet,
dus of ik krijg een nieuwe of alles er uit alles nieuw er in en dan installeren ze alles en dan krijg ik hem een keer terug,
in die 14dagen ben ik zelf waarschijnlijk nog in polen op oefening(als ik mee ga voel me behoorlijk ziek dus moet dat ook nog maar afwachten)
maar tot zo ver word er nu eindelijk iets aan gedaan en krijg paar maanden garantie terug omdat hij niet normaal functioneerde en alles er aan geprobeerd heb het te verholpen
Juriaan,