Algemeen > Projects

Airport

<< < (2/5) > >>

adsje21:

--- Quote from: Parzival on 09 February 2013, 21:04:40 ---
--- Quote from: adsje21 on 09 February 2013, 15:38:24 ---Hallo iedereen, ik wil een vliegveld gaan maken. Ik heb hierover al wat dingen gepost in dit (http://craftbox.nl/forum/index.php?topic=314.15) topic. Ik heb wat coördinaten om het te gaan maken, alleen weet ik nog niet of dit mogelijk is. Als je wil helpen, laat me het even weten(op wat voor manier dan ook)
Dit is een soort plattegrond(1 pixel = 2 bij 2 blokken)


aangemelde helpers:
eempie

--- End quote ---

ziet er goed uitgewerkt uit, zou alleen de landingsbaan wat groter maken en er meerdere van neerleggen

--- End quote ---
Om het hele gebouw staat een donkergrijze rand, het is dan ook de bedoeling dat dit ook banen worden

Suiker:
MOST REALISTIC AIRPORT EVAHHH

Als je Schiphol als voorbeeld neemt zou ik het wel een beetje aanpassen zodat runways niet schuin op elkaar staan enzo.

m07:
Een schuine baan in niet zo handig om te maken. Qua realisme zou ik sowieso een noord-zuid en een oost-west baan maken. (Vliegtuigen stijgen op tegen de windrichting in, en landen ook zo)

adsje21:
Als het goed is zijn er 2 noord/zuid banen en 2 oost /west banen, zodat er 1 gebruikt kan worden om op te stijgen en 1 om te landen.

Gh0stT4il:

--- Quote from: adsje21 on 10 February 2013, 08:55:58 ---Als het goed is zijn er 2 noord/zuid banen en 2 oost /west banen, zodat er 1 gebruikt kan worden om op te stijgen en 1 om te landen.

--- End quote ---

landingsbanen worden nooit vlak bij het gebouw zelf gezet:
1. veiligheid. stel dat er een vliegtuig crasht, hoeft het maar een paar cm te wijken van de baan en het raakt het gebouw.
2. het geluid van de motoren zal niet prettig zijn voor de mensen in het gebouw en ik denk dat de ramen het flink te verduren zouden hebben.
3. er zal op deze manier geen ruimte zijn voor vliegtuigen om in stand0by te staan behalve in de gating/boarding area (wat nooit het geval zal zijn). Ook is er geen buffer zone voor de vliegtuigen op de banen voor o.a. stijgen/landen en eventuele uitwijkingen voor andere voertuigen.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version