Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 

News:

Forum online, start talking about Minecraft now!


Author Topic: Duistere gangen en grote schatten!  (Read 3823 times)

Offline Meaglin


    UserCP
  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 185
    • View Profile
Duistere gangen en grote schatten!
« on: 21 October 2011, 06:32:04 »
Beste Lieden,

Na nachten zwoegen en werken hebben de mijnwerkers van minecraft eindelijk alle duistere magiek kunnen wegkrijgen uit lande Craftia.

Helaas was de last van alle gevonden mineralen te zwaar voor de mijnwerkers en hebben die dus moeten achterlaten  :'(

Verhalen vertellen dus dat er nog 85 kisten zijn met al deze verloren mineralen en goederen, vind ze nu!

Groet,

Miners society
« Last Edit: 21 October 2011, 06:56:02 by Meaglin »

Offline Meaglin


    UserCP
  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 185
    • View Profile
Re: Duistere gangen en grote schatten!
« Reply #1 on: 21 October 2011, 06:38:50 »
Voor de duidelijkheid:

Dit gaat om het resultaat van de volgende poll:
Mobtowers toestaan in 1 gebied, mobspawners vervangen met een goodie (gevulde chest of gold/diamond block) 16 (61.5%)

Een groot deel van de mobspawners(in dungeons) zijn nu dus vervangen alleen heb ik ze niet allemaal kunnen vinden, vind je er nog een:
Plaats een bordje tegen de mobspawner aan met de text "Geclaimed" en zoek mij op (pm met de coordinaten kan ook).

De inhoud van de chest is random bepaald aan de hand van een combi van mineshaft chests en dungeon chests(ze zijn iets gunstiger dan normaal maar dit komt door een vertaal slag [notchcode] -> [fatsoenlijke code]).

Alle mensen die mobspawners "gemined" hebben krijgen helaas hier geen goodies voor omdat deze mobspawners er niet horen te zijn en via een bug verkregen zijn.
Ben je het hier niet mee eens dan raad ik je aan om een poll te starten :).

Verder moet ik ook vermelden dat dit dus NIET geld voor cavespider cages in mineshafts.

Ja ik zou kunnen weten waar ze zitten aangezien in ik alle kisten manueel met een scriptje per chamber heb moeten fixen helaas ben ik niet hyper intelligent(al helemaal niet om 6 uur s'nachts) en onthield ik het na de eerste kist niet meer.

Oja de gene die lava poelen onder mobspawners heeft geklussed krijg ik nog wel terug :P
« Last Edit: 21 October 2011, 06:57:48 by Meaglin »