Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 

News:

Forum online, start talking about Minecraft now!


Author Topic: Unban Kasveken44  (Read 13088 times)

Offline Ktipr


    UserCP
  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 219
    • View Profile
Re: Unban Kasveken44
« Reply #15 on: 22 January 2013, 10:06:02 »
Ik ben absoluut van mening dat hij zijn straf verdiend heeft, maar hij heeft er ondertussen al wel een half jaar opzitten he? Ben ik dan de enige die vind dat dat al een behoorlijke straf op zich was? Ik zou hem best willen gunnen om zijn permaban om te zetten in een outcast, en als hij zich in de chat als een normaal persoon weet te gedragen zien we dan wel weer verder...

Offline Moffieterror


  • Members
  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 90
    • View Profile
Re: Unban Kasveken44
« Reply #16 on: 22 January 2013, 14:10:36 »
Ik vind als aankomend Duits leraar dat ik me er ff mee moet bemoeien, aangezien dit teken door aardig veel van dit soort kindjes als iets normaals wordt gezien...

Als mister Kasveken44 kan beargumenteren dat het hakenkruis niet iets is waar je mee moet spotten is mijn rol als moraalridder weer gedaan.
Und bist du manchmal auch allein
Ich pflanze dir ein Schwesterlein
Die Haut so jung, das Fleisch so fest
Unter dem Haus, ein Liebesnest!

Offline Zervion


    UserCP
  • Moderator
  • Full Member
  • ****
  • Posts: 219
  • The Mighty Dwarf
    • View Profile
Re: Unban Kasveken44
« Reply #17 on: 22 January 2013, 14:12:51 »
Ik ben absoluut van mening dat hij zijn straf verdiend heeft, maar hij heeft er ondertussen al wel een half jaar opzitten he? Ben ik dan de enige die vind dat dat al een behoorlijke straf op zich was? Ik zou hem best willen gunnen om zijn permaban om te zetten in een outcast, en als hij zich in de chat als een normaal persoon weet te gedragen zien we dan wel weer verder...

Ik ben het met je eens Ktipr, Iedereen verdient een tweede kans zoals ook de Duitsers die hebben gekregen
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Offline Moffieterror


  • Members
  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 90
    • View Profile
Re: Unban Kasveken44
« Reply #18 on: 22 January 2013, 14:15:16 »
Ik ben absoluut van mening dat hij zijn straf verdiend heeft, maar hij heeft er ondertussen al wel een half jaar opzitten he? Ben ik dan de enige die vind dat dat al een behoorlijke straf op zich was? Ik zou hem best willen gunnen om zijn permaban om te zetten in een outcast, en als hij zich in de chat als een normaal persoon weet te gedragen zien we dan wel weer verder...

Ik ben het met je eens Ktipr, Iedereen verdient een tweede kans zoals ook de Duitsers die hebben gekregen

Die Vergangenheitsbewältigung des Deutschen Reiches ist immernoch ein Schwerpunkt in der Geschichte von Deutschland. Danke, mein Niederländischer Freund, dass du uns vergeben und eine zweite Chance gegeben hast.
Und bist du manchmal auch allein
Ich pflanze dir ein Schwesterlein
Die Haut so jung, das Fleisch so fest
Unter dem Haus, ein Liebesnest!

Offline timoever


    UserCP
  • Members
  • Sr. Member
  • **
  • Posts: 464
    • View Profile
Re: Unban Kasveken44
« Reply #19 on: 22 January 2013, 17:39:53 »
het is zijn derde kans, hij heeft ook al in newbieworld gegriefd en daar straf voor gehad. een derde kans krijgtie van mij niet.
Convert now... or fall forever