Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 

News:

Forum online, start talking about Minecraft now!


Author Topic: Hema  (Read 19843 times)

Offline superhannah9


Hema
« on: 16 January 2013, 17:08:28 »
Hallo
Ik dacht eraan om in mijn dorp een shop te maken, maar dan niet zo'n kleintje maar dan een
best grote zoals de ikea.
Ik heb al een plekje om het te bouwen, en ik heb ook al een idee hoe het eruit zou kunnen zien
Groetjes Hannah

Offline timoever


    UserCP
  • Members
  • Sr. Member
  • **
  • Posts: 464
    • View Profile
Re: Hema
« Reply #1 on: 16 January 2013, 17:58:02 »
Je wilt een Hema ter grote van de Ikea gaan bouwen op een 'plekje'. Lijkt me niet te gaan passen dan.
Convert now... or fall forever

Offline superhannah9


Re: Hema
« Reply #2 on: 16 January 2013, 18:14:36 »
het is 58x92 en als het dan niet past verplaats ik de gebouwen of dan maak ik het gebouw wat kleiner of ik plaats wat meer zand.
« Last Edit: 16 January 2013, 18:20:18 by superhannah9 »

Offline Suiker


    UserCP
  • Members
  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 81
  • Tweska
    • View Profile
    • Tweska.com
Re: Hema
« Reply #3 on: 16 January 2013, 18:57:41 »
Ik vind dat je een Hema zo groot moet maken als een Hema niet als een IKEA...

Offline JarraTheFirst


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 122
  • hoi
    • View Profile
Re: Hema
« Reply #4 on: 16 January 2013, 18:58:08 »
Laura was je voor. die heeft al een Hema shoppingcenter. Misschien dat je daarmee kan helpen?

Offline laura


    UserCP
  • Members
  • Newbie
  • **
  • Posts: 11
    • View Profile
Re: Hema
« Reply #5 on: 16 January 2013, 21:39:12 »
ja sorry was eerst maar je mag helpen  :D

Offline Gh0stT4il


    UserCP
  • Members
  • Sr. Member
  • **
  • Posts: 325
  • o hai
    • View Profile
Re: Hema
« Reply #6 on: 17 January 2013, 13:35:57 »
Laura was je voor. die heeft al een Hema shoppingcenter. Misschien dat je daarmee kan helpen?

hoezo? ze mag toch zelf wat maken? dan misschien geen hema, misschien dan trendhopper ofzo.

"oh nee, iemand is je al voor... nou mag je automatisch dat idee niet meer gebruiken", belachelijk. Ikea was er al, en er kwam een hoerenbach bij... mocht toch ook gewoon gemaakt worden? Ondanks het feit dat het hetzelfde idee heeft als Leo de Ikea heeft gebouwd.

Offline timoever


    UserCP
  • Members
  • Sr. Member
  • **
  • Posts: 464
    • View Profile
Re: Hema
« Reply #7 on: 17 January 2013, 14:39:42 »
Laura was je voor. die heeft al een Hema shoppingcenter. Misschien dat je daarmee kan helpen?

hoezo? ze mag toch zelf wat maken? dan misschien geen hema, misschien dan trendhopper ofzo.

"oh nee, iemand is je al voor... nou mag je automatisch dat idee niet meer gebruiken", belachelijk. Ikea was er al, en er kwam een hoerenbach bij... mocht toch ook gewoon gemaakt worden? Ondanks het feit dat het hetzelfde idee heeft als Leo de Ikea heeft gebouwd.

Kom Rick, we gaan het colosseum bouwen! :3
Convert now... or fall forever

Offline JarraTheFirst


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 122
  • hoi
    • View Profile
Re: Hema
« Reply #8 on: 17 January 2013, 15:08:08 »
seriously, rick? :P
peace

Ik bedoelde meer dat als ze nou hun krachten bundelen dan er misschien iets leukers uit kan komen dan dat ze het apart bouwen. Ik verbied niemand iets. amen

Offline Gh0stT4il


    UserCP
  • Members
  • Sr. Member
  • **
  • Posts: 325
  • o hai
    • View Profile
Re: Hema
« Reply #9 on: 17 January 2013, 15:21:05 »
Ik bedoelde meer dat als ze nou hun krachten bundelen dan er misschien iets leukers uit kan komen dan dat ze het apart bouwen. Ik verbied niemand iets. amen

zeg dat dan i.p.v. dat je zegt: "iemand is je voor, die heeft dit idee al gedaan". Met andere woorden: "We hebben al een versie van dit idee, dus je mag het niet ook nog eens apart bouwen". Dan misschien een andere hema met andere indeling, andere doeleinden... of niet eens een hema maar wat anders wat groot is en een winkel is. Nogmaals, de hoerenbach is een goed voorbeeld.

En probeer niet groot te doen met je "amen", alsof je net een geweldig argument hebt gegeven. Dat werkt niet bij mij.


Kom Rick, we gaan het colosseum bouwen! :3

strak plan, let's go!... maar dan wel vierkant :3

Offline theempire37


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 142
  • <generic nonsence>
    • View Profile
Re: Hema
« Reply #10 on: 17 January 2013, 15:23:54 »
Laura was je voor. die heeft al een Hema shoppingcenter. Misschien dat je daarmee kan helpen?

hoezo? ze mag toch zelf wat maken? dan misschien geen hema, misschien dan trendhopper ofzo.

"oh nee, iemand is je al voor... nou mag je automatisch dat idee niet meer gebruiken", belachelijk. Ikea was er al, en er kwam een hoerenbach bij... mocht toch ook gewoon gemaakt worden? Ondanks het feit dat het hetzelfde idee heeft als Leo de Ikea heeft gebouwd.

Kom Rick, we gaan het colosseum bouwen! :3

nee nee tim je snapt het niet. het moet in hetzelffde lijken maar niet zijn. dus een colosseum en een pokemon colosseum bijv :P

Offline JarraTheFirst


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 122
  • hoi
    • View Profile
Re: Hema
« Reply #11 on: 17 January 2013, 16:55:41 »
Quote
En probeer niet groot te doen met je "amen", alsof je net een geweldig argument hebt gegeven. Dat werkt niet bij mij.



vrede op aard. totaal niet mijn intentie.

Offline Suiker


    UserCP
  • Members
  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 81
  • Tweska
    • View Profile
    • Tweska.com
Re: Hema
« Reply #12 on: 17 January 2013, 18:42:02 »

Offline superhannah9


Re: Hema
« Reply #13 on: 20 January 2013, 11:11:13 »
ja sorry was eerst maar je mag helpen  :D
Offensive liet me jou hema zien. Ik zag dat jij allemaal van die kleine shopjes doet. Ik was met mijn hema van plan om een zo'n grote hop te doen, dus misschien kunnen we allebij een locatie doen.

Offline laura


    UserCP
  • Members
  • Newbie
  • **
  • Posts: 11
    • View Profile
Re: Hema
« Reply #14 on: 18 February 2013, 19:48:49 »
Je wilt een Hema ter grote van de Ikea gaan bouwen op een 'plekje'. Lijkt me niet te gaan passen dan.
van mij mag je zelf een shop bouwen alleen misschien kun je dan hem de v&d noemen ofzo