Algemeen > Projects

Hema

<< < (2/6) > >>

laura:
ja sorry was eerst maar je mag helpen  :D

Gh0stT4il:

--- Quote from: JarraTheFirst on 16 January 2013, 18:58:08 ---Laura was je voor. die heeft al een Hema shoppingcenter. Misschien dat je daarmee kan helpen?

--- End quote ---

hoezo? ze mag toch zelf wat maken? dan misschien geen hema, misschien dan trendhopper ofzo.

"oh nee, iemand is je al voor... nou mag je automatisch dat idee niet meer gebruiken", belachelijk. Ikea was er al, en er kwam een hoerenbach bij... mocht toch ook gewoon gemaakt worden? Ondanks het feit dat het hetzelfde idee heeft als Leo de Ikea heeft gebouwd.

timoever:

--- Quote from: Gh0stT4il on 17 January 2013, 13:35:57 ---
--- Quote from: JarraTheFirst on 16 January 2013, 18:58:08 ---Laura was je voor. die heeft al een Hema shoppingcenter. Misschien dat je daarmee kan helpen?

--- End quote ---

hoezo? ze mag toch zelf wat maken? dan misschien geen hema, misschien dan trendhopper ofzo.

"oh nee, iemand is je al voor... nou mag je automatisch dat idee niet meer gebruiken", belachelijk. Ikea was er al, en er kwam een hoerenbach bij... mocht toch ook gewoon gemaakt worden? Ondanks het feit dat het hetzelfde idee heeft als Leo de Ikea heeft gebouwd.

--- End quote ---

Kom Rick, we gaan het colosseum bouwen! :3

JarraTheFirst:
seriously, rick? :P
peace

Ik bedoelde meer dat als ze nou hun krachten bundelen dan er misschien iets leukers uit kan komen dan dat ze het apart bouwen. Ik verbied niemand iets. amen

Gh0stT4il:

--- Quote from: JarraTheFirst on 17 January 2013, 15:08:08 ---Ik bedoelde meer dat als ze nou hun krachten bundelen dan er misschien iets leukers uit kan komen dan dat ze het apart bouwen. Ik verbied niemand iets. amen

--- End quote ---

zeg dat dan i.p.v. dat je zegt: "iemand is je voor, die heeft dit idee al gedaan". Met andere woorden: "We hebben al een versie van dit idee, dus je mag het niet ook nog eens apart bouwen". Dan misschien een andere hema met andere indeling, andere doeleinden... of niet eens een hema maar wat anders wat groot is en een winkel is. Nogmaals, de hoerenbach is een goed voorbeeld.

En probeer niet groot te doen met je "amen", alsof je net een geweldig argument hebt gegeven. Dat werkt niet bij mij.


--- Quote from: timoever on 17 January 2013, 14:39:42 ---
Kom Rick, we gaan het colosseum bouwen! :3

--- End quote ---

strak plan, let's go!... maar dan wel vierkant :3

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version