Algemeen > Meeting 3.0 [Winter 2013]

Treinreiziger schreeuwt om slaven!

(1/5) > >>

Suiker:
Treinreiziger schreeuwt om pendel-slaven van en naar station Ermelo!

Suikerrietplantage, 4 Januari 2013

Ik wil ook graag op de meeting komen en heb even gekeken hoe ik in Ermelo kan komen. Mijn ouders kunnen mij op het station zetten en dan kom ik wel verder tot Ermelo. In Ermelo zou ik dan naar het terrein moeten lopen en dat zou dan ongeveer een uur duren.

Mijn vraag is dus. Kan iemand met een auto mij ophalen vanaf station Ermelo?

Aangezien er misschien meer mensen zijn denk ik dat een lijstje wel handig kan zijn.

Treinreizigers

* ■ Kevin / Suiker - Station Ermelo - Tussen 18:00 en 19:00 - Je krijgt een gesigneerd pak suiker!
Automobilisten

* ■ Tim / Timoever - Station Ermelo - ? ? ? - Kost je 2 Euro!
* ■ Ktipr - Station Ermelo - ? ? ? - ? ? ?
Met zoete groet, Suiker

jaguarbest:

--- Quote from: Suiker on 04 January 2013, 14:06:08 ---Treinreiziger schreeuwt om pendel-slaven van en naar station Ermelo!

Suikerrietplantage, 4 Januari 2013

Ik wil ook graag op de meeting komen en heb even gekeken hoe ik in Ermelo kan komen. Mijn ouders kunnen mij op het station zetten en dan kom ik wel verder tot Ermelo. In Ermelo zou ik dan naar het terrein moeten lopen en dat zou dan ongeveer een uur duren.

Mijn vraag is dus. Kan iemand met een auto mij ophalen vanaf station Ermelo?

Aangezien er misschien meer mensen zijn denk ik dat een lijstje wel handig kan zijn.

Treinreizigers

* ■ Kevin / Suiker - Station Ermelo - Tussen 18:00 en 19:00 - Je krijgt een gesigneerd pak suiker!
Automobilisten

*
Met zoete groet, Suiker

--- End quote ---

Zelfde vraag van mij, als het vervoer met xiron niet doorgaat =)
als we met een groepje daar aankomen kunnen we wel lopen, uurtje kan nog wel =)

timoever:
Ik ken 3 (4 hobbits) personen kwijt, voor een euro of twee pp wil ik wel pendelen. :)

Suiker:
@ Jaguar - Moet ik je er bij zetten?
@ Tim - Ik heb je er als automobilist bij gezet.

timoever:
Als de mensen die met mij mee rijden dan wel kunnen zorgen dat ik ze alle drie tegelijk op kan pikken. Scheelt nogal.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version