Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 

News:

Forum online, start talking about Minecraft now!


Author Topic: parijs  (Read 15095 times)

Offline Moffieterror


  • Members
  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 90
    • View Profile
Re: parijs
« Reply #15 on: 14 August 2012, 16:53:26 »
ok als jij parijs zo makkelijk vindt om te bouwen.. doe het dan??

ik denk dat hij meer bouwervaring heeft als jullie bij elkaar dus niet zo populair he
Und bist du manchmal auch allein
Ich pflanze dir ein Schwesterlein
Die Haut so jung, das Fleisch so fest
Unter dem Haus, ein Liebesnest!

Offline nieks


  • Newbie
  • *
  • Posts: 10
    • View Profile
Re: parijs
« Reply #16 on: 14 August 2012, 20:15:22 »
ok als jij parijs zo makkelijk vindt om te bouwen.. doe het dan??

ik denk dat hij meer bouwervaring heeft als jullie bij elkaar dus niet zo populair he
dat kan, maar als hij zoveel ervaring heeft dan kan hij dus ook makkelijk parijs bouwen..
dus dat wil ik wel zien dan

Offline theempire37


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 142
  • <generic nonsence>
    • View Profile
Re: parijs
« Reply #17 on: 15 August 2012, 03:37:06 »
ok als jij parijs zo makkelijk vindt om te bouwen.. doe het dan??

ik denk dat hij meer bouwervaring heeft als jullie bij elkaar dus niet zo populair he
dat kan, maar als hij zoveel ervaring heeft dan kan hij dus ook makkelijk parijs bouwen..
dus dat wil ik wel zien dan

Als je dat niet lullig bedoelt, kan je beter je zin wat anders formuleren :S
sowieso mag je met wel wat meer respect met de community omgaan :/

EDIT: p.s. ga eens ff kijken bij projecten zoals orthanc, colosseum of ook maar 1 van de skyscrapers.
de grootste projecten op deze server worden allemaal gemaakt door 1 of 2 personen. er word dan wel wat geholpen met graven maar het bouwen gebeurt heel vaak met 1 of 2 personen.
Dus, een projectje zoals Parijs is goed te doen. (tenzij je 1:1 schaal wou doen van de hele stad :P past nl. niet echt op de hele kaart xD)
« Last Edit: 15 August 2012, 03:45:56 by theempire37 »

Offline nieks


  • Newbie
  • *
  • Posts: 10
    • View Profile
Re: parijs
« Reply #18 on: 15 August 2012, 15:48:52 »
lol, dus ik moet persee van jullie parijs bouwen?? wat als ik dat niet doe??

Offline Ktipr


    UserCP
  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 219
    • View Profile
Re: parijs
« Reply #19 on: 15 August 2012, 16:53:43 »
Jongens niet zo opgewonden allemaal.

Parijs was een mooi plan, maar ik denk zeker voor een eerste project kun je beter iets kleiners proberen. Ik moet nieks gelijk geven in het feit dat een complete stad bouwen in je eentje toch echt veel werk is, wat veel doorzettingsvermogen vereist. Zonder hulp van andere spelers schat ik de kans op slagen dan ook klein. Wel kan ik je afraden om zo'n grote mond op te zetten in het forum, je bent nog nieuw en je zet hiermee jezelf direct al op een achterstand wat betreft integratie in de community.

Ik denk dat je inderdaad beter eerst een kleinere bouwwerk kunt gaan beginnen: bouw een mooie flat, of een villa, breid dat desnoods uit tot een klein dorpje. Of kijk een gewoon een beetje rond wat andere mensen bouwen en doe wat inspiratie op.

Tegen de rest zou ik toch ook willen zeggen dat je niet direct zo kleinerend hoeft te reageren, daar heeft niemand wat aan.

Offline nieks


  • Newbie
  • *
  • Posts: 10
    • View Profile
Re: parijs
« Reply #20 on: 15 August 2012, 20:06:15 »
Jongens niet zo opgewonden allemaal.

Parijs was een mooi plan, maar ik denk zeker voor een eerste project kun je beter iets kleiners proberen. Ik moet nieks gelijk geven in het feit dat een complete stad bouwen in je eentje toch echt veel werk is, wat veel doorzettingsvermogen vereist. Zonder hulp van andere spelers schat ik de kans op slagen dan ook klein. Wel kan ik je afraden om zo'n grote mond op te zetten in het forum, je bent nog nieuw en je zet hiermee jezelf direct al op een achterstand wat betreft integratie in de community.

Ik denk dat je inderdaad beter eerst een kleinere bouwwerk kunt gaan beginnen: bouw een mooie flat, of een villa, breid dat desnoods uit tot een klein dorpje. Of kijk een gewoon een beetje rond wat andere mensen bouwen en doe wat inspiratie op.

Tegen de rest zou ik toch ook willen zeggen dat je niet direct zo kleinerend hoeft te reageren, daar heeft niemand wat aan.
ik heb al een hotelletje :D