Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 

News:

Forum online, start talking about Minecraft now!


Author Topic: opslaggebouw  (Read 5920 times)

Offline superhannah9


opslaggebouw
« on: 07 August 2012, 14:47:08 »
Ik dacht eraan om een soort shoppingcenter te maken maar dan inplaats van de shops allemaal opslagjes.
En dan kan iemand een opslag claimen en daar zijn spullen neer te zetten. Om dan niet te griefen kunnen er dan zones in net zoals in de shops.

Offline Offensive(poop)


Re: opslaggebouw
« Reply #1 on: 07 August 2012, 15:05:56 »
Ik wil graag helpen met je project hannah!

Offline Parzival


    UserCP
  • Members
  • Sr. Member
  • **
  • Posts: 328
    • View Profile
Re: opslaggebouw
« Reply #2 on: 07 August 2012, 18:16:12 »
Als mensen er iets in zitten om een opslag bij jullie te gebruiken wens ik jullie veel plezier.

Maar ik wil jullie er wel op wijzen dat veel mensen hun eigen, vaak grote, storage hebben.

Offline MrHarrie


    UserCP
  • Administrator
  • Forum God
  • *****
  • Posts: 779
    • View Profile
Re: opslaggebouw
« Reply #3 on: 07 August 2012, 18:41:20 »
een storage past zich aan aan de hoeveelheid items die iemand heeft, ik ben dan ook benieuwd hoe je dat wil gaan oplossen, en verder is het indd zo dat mensen vaak hun eigen (grote) storage hebben, of deze delen met vrienden (zoals ferry eddie en ik)

Offline Leonusat


Re: opslaggebouw
« Reply #4 on: 08 August 2012, 20:31:03 »
Tja, de meeste mensen hebben inderdaad hun eigen (meestal met sorteerder) opslag, ik denk niet dat je hem zo groot wilt maken dat iedereen een sorteerder kan aanleggen ;)

Offline superhannah9


Re: opslaggebouw
« Reply #5 on: 16 August 2012, 11:56:25 »
Ik dacht eraan om een soort shoppingcenter te maken maar dan inplaats van de shops allemaal opslagjes.
En dan kan iemand een opslag claimen en daar zijn spullen neer te zetten. Om dan niet te griefen kunnen er dan zones in net zoals in de shops.
ik denk dat het dan toch niet zo goed idee is