Algemeen > Algemeen

Discussie Creative 1.3

<< < (2/4) > >>

Moffieterror:
Ik vind creative een goed en leuk idee, dit omdat er zeker mensen zijn die op de server spelen die voor grote projecten gewoon niet de moeite willen nemen om alle resources zelf te minen en te verzamelen (zoals ik ;D)
Daarnaast denk ik dat er wel een apart topic moet komen over zones in de creative omdat griefen makkelijker is en je bepaalde mensen acces wil geven voor je project.

1MysteryMan1:
WorldEdit is een redelijk zware tool en het is vrij eenvoudig om de server er mee onderuit te halen.  Ik ben daarom ook niet echt een voorstander van het aanbieden van WE in de creative world.

Nu ben ik me er ook ervan bewust dat het niet aanbieden van WE de creative world niet ten goede komt. Ik zou dan graag de voorwaarde willen toevoegen dat er bij een het gebruik van WE, altijd een server admin online (of beschikbaar) moet zijn, zodat er snel maatregelen genomen kunnen worden

Dit voorkomt downtime (en eventuele uit-bed-bel acties). Ik begrijp dat dit enigszins onhandig voor de projectleiders, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat de WE acties een negatief effect hebben op het speelplezier van andere Craftboxers.

In de rest van het plan kan ik me wel vinden.

EddieEdwin:
Voor WE moet er sowieso een limiet of een waarschuwing zitten op de brushsize en andere dingen. Een brush boven de 8-10 moet een bevestiging krijgen om te voorkomen dat mensen per ongeluk een 0 teveel typen. Of brushes boven de 8-10 zijn uitsluitend voor admins, aangezien je al meer dan genoeg kan met een brush van bijvoorbeeld 5.

Zoiets als weet je zeker dat je xxxx aantal blokken wilt plaatsen, dan sluit je het 'per ongeluk laten crashen' uit.

MrHarrie:
ik weet niet of dit mogelijk is eddie, hiervoor moet je nl wss (ik roep maar wat) een hook maken op WE om dit af te vangen, of je moet We zelf aan gaan passen om dit mogelijk te gaan maken, dit word wel lastig, maar brush size lager maken enz kan miss wel

Parzival:
BUMP
Graag wat meer mensen die hun mening geven (positief mag ook), dan kunnen we beter inschatten hoe het plan ligt in de community en nog aanpassingen doen voordat we een poll maken (morgen al!)

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version