Algemeen > Meeting

Wel of geen barbecue op de meeting ?

<< < (2/2)

Ktipr:
Net even met de paasheuvelgroep gebeld (alweer) die kunnen ook de barbecue regelen. Dan is het wel ietsjes duurder, maar wel een stuk minder gezeik met halen/brengen van de spullen. Dit heeft op zich mijn voorkeur, wat denken jullie er van?

Normale pakket a 15.60 bevat:

kipsate
drumsticks
kippenworstjes
hamburgers

huzarensalade
pindasaus
knoflooksaus
stokbrood + kruidenboter

Fancy pakket a 18.60 bevat:

varkenssate
drumstick
hamburger
spareribs

rundvleessalade
pindasaus
knoflooksaus
stokbrood + kruidenboter

Leo:
Tbh vind ik het pakket van de paasheuvelgroep wel erg karig tov het pakket uit de OP. En als je nagaat dat er al een prijsverschil van 2,50 tussen zit en je nog minder krijgt ook, hoeft het dan van mij niet meer omdat het relatief gezien veel te duur word.

Natuurlijk is het handiger, maar je loopt het risico dat er nog veel bij betaald moet worden bovenop die 50 euro als we zo gaan denken.

Parzival:
Het halen en brengen is toch niet ons probleem of wel?

Ktipr:

--- Quote from: Parzival on 22 July 2012, 08:44:53 ---Het halen en brengen is toch niet ons probleem of wel?

--- End quote ---

Op zich het halen en brengen niet, maar het probleem was dat ze in principe niet op zondag komen ophalen. Heb ze alleen net even aan de lijn gehad en de situatie nogmaals uitgelegd, en ze willen voor ons wel een uitzondering maken. De barbecue is dus geregeld, zaterdag brengen ze de shit, zondag halen ze het op. €13,10 per man en ik heb 25x besteld => €327,50.

timoever:
Weinig keus op deze manier zou ik zeggen. XD Take it or leave it Leo. :P

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version