Algemeen > Projects

Quiz

(1/2) > >>

Leonusat:
Hoi,

ik bedacht me opeens waarom geen quiz maken ik heb in singleplayer er 1 gemaakt.
verder bedoel ik niet simpel met praten maar met redstone werken, in singleplayer werkt ie super ;).

-Leon

Gerjojo:
Wil je eens in normaal correct Nederlands uitleggen wat je precies bedoeld?
Ik snap er zo net helemaal niks van.

Leonusat:
ik heb het zo gemaakt: je hebt 3 keuzes A, B en C je kiest er een en je haalt de onderstaande hendel over
dan ziet de presentator dat met redstone torches welk antwoord gekozen is. is dit goed kijk je bij de andere
speler heeft die het bijvoorbeeld fout. dan trekt de presentator aan een hendel en dan valt de speler naar
beneden.

dit klinkt lastig maar ik was er 15 minuten mee bezig ;)

Ktipr:
Je moet eens bij mij komen kijken ik heb al een keer zoiets gemaakt. Ik heb de monty hall paradox gemaakt in redstone e.d.

Bij deze paradox mag je kiezen uit 3 deuren, achter 2 is geen prijs te vinden, en achter 1 wel. Nadat je 1 hebt gekozen doet de presentator 1 deur open waar GEEN prijs achter zit. Hierna mag je nog van deur wisselen als je wilt. De paradox is eigenlijk een psychologische, want het is namelijk waar dat je kans 2x zo groot is om te winnen als je WEL wisselt dan wanneer je NIET wisselt.

Dit kun je dus uitproberen bij mijn zone. Roep maar een keer als je wilt proberen.

Leonusat:
Ik heb het zo gedaan:

Het is een stadje geworden genaamd sandstonecity hierbij zitten : de brouwerij en de quiz
in het stadje kunnen users tot hadmins een huisje of villa krijgen meubels inbegrepen meestal.

-Leon

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version