Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 

News:

Forum online, start talking about Minecraft now!


Author Topic: ministrith castle.  (Read 12735 times)

Offline Svardskampe


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 233
    • View Profile
Re: ministrith castle.
« Reply #15 on: 27 April 2012, 04:57:43 »
So has a chinese themed city. Go figure...

Niet toen ik ermee begon, en dat is ook de reden dat ik geen #2 bouw

Offline Gerjojo


    UserCP
  • Full Member
  • *
  • Posts: 194
  • Gummetje voor intimi
    • View Profile
    • Portfolio
Re: ministrith castle.
« Reply #16 on: 27 April 2012, 09:03:15 »
ja ik heb het over de rotswand dat 114 blocks van grond niveau is. zo geeft toch dat menutje weer met x&y coördinaten enzo ik weet niet hoe het noemt.
 

Even puur voor de leesbaarheid en daardoor de intresse vasthouden van je lezers:
Wil je alsjeblieft interpunctie en hoofdletters en dergelijke gebruiken?
When dawn breaks,
and the sun is about to rise,
it's time to open up your eyes,
and let the world get in.

Offline Parzival


    UserCP
  • Members
  • Sr. Member
  • **
  • Posts: 328
    • View Profile
Re: ministrith castle.
« Reply #17 on: 27 April 2012, 10:30:17 »
hoogte van de rotswand 114? met zeeniveau van 64 is de berg dan 'maar' 50 bloks hoog.
Ik vraag me af of dit genoeg is om het project goed op schaal te krijgen om details er in te verwerken.

Offline jaguarbest


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 119
    • View Profile
Re: minas tirith castle.
« Reply #18 on: 06 June 2012, 12:54:10 »
Ik zou dit project graag nieuw leven willen inblazen, dit natuurlijk niet zonder hulp (graven, bouwen, res collecten ed) ik heb al een locatie gevonden, in de zee ongeveer naast sheep farm, x/y/z:
x = ong 300t/m1000
z = ong -1000t/m -1450

dat stuk zee zou ik graag willen reserveren voor het project, het wordt ws niet zo groot als dat hele stuk zee maar hou toch rekening mee met dat dat wel zou kunnen.
ps: ik zie dat village island in ongeveer hetzelfde gebied ligt, van wie is dit en heb ik toestemming van de eigenaar om ernaast dit nogal grote project te maken? hoor het graag SCHNELL.

greetz jaguar
« Last Edit: 06 June 2012, 13:16:06 by jaguarbest »

Offline Parzival


    UserCP
  • Members
  • Sr. Member
  • **
  • Posts: 328
    • View Profile
Re: minas tirith castle.
« Reply #19 on: 06 June 2012, 13:25:41 »
Ik zou dit project graag nieuw leven willen inblazen, dit natuurlijk niet zonder hulp (graven, bouwen, res collecten ed) ik heb al een locatie gevonden, in de zee ongeveer naast sheep farm, x/y/z:
x = ong 300t/m1000
z = ong -1000t/m -1450

dat stuk zee zou ik graag willen reserveren voor het project, het wordt ws niet zo groot als dat hele stuk zee maar hou toch rekening mee met dat dat wel zou kunnen.
ps: ik zie dat village island in ongeveer hetzelfde gebied ligt, van wie is dit en heb ik toestemming van de eigenaar om ernaast dit nogal grote project te maken? hoor het graag SCHNELL.

greetz jaguar

zijn atlantis en je hotel/skyscraper uberhaupt al klaar?

ik vind het zelf trouwens zeker geen goed idee om weer een enorm plakaat in de zee te plaatsen.
plus, ik vind het bad practice om iemand anders zijn project over te nemen, maar als je het perse wilt zou ik eerst wat  bouwplaten willen zien en dergelijke.