Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 

News:

Forum online, start talking about Minecraft now!


Author Topic: laatste paar dagen  (Read 3134 times)

Offline Gerjojo


    UserCP
  • Full Member
  • *
  • Posts: 194
  • Gummetje voor intimi
    • View Profile
    • Portfolio
laatste paar dagen
« on: 25 April 2012, 12:36:25 »
Ik zit nu voor de laatste paar dagen (tot 1 mei) op mijn huidige werkplek. Daarna ga ik in een andere functie in het zelfde bedrijf verder werken.

Ik heb alleen echt geen motivatie meer om nu die laatste drie dagen vol te maken. Iemand een paar ZINNIGE tips voor me?
Molotofcocktail is dus geen zinnige he...
When dawn breaks,
and the sun is about to rise,
it's time to open up your eyes,
and let the world get in.

Offline Mr_Dreetn


    UserCP
  • Members
  • Newbie
  • **
  • Posts: 32
    • View Profile
Re: laatste paar dagen
« Reply #1 on: 25 April 2012, 13:24:02 »
Als je in hetzelfde blijft, is het niet aan te raden om idiote dingen te doen. Het is dus zeker geen oplossing om je drie dagen ziek te melden.
Je kan zeker wel rustig aan doen, maar stop niet met werken, of begin de chef niet uit te schelden ofzo, dat zal eerder je c4 opleveren dan een paar goede dagen. Je kan wel je collega's plagen, maar doe rustig aan, niet overdrijven zodat ze het als pesten aanzien. Probeer nog plezier te vinden in je werk en hou vol, het is tenslotte nog maar drie dagen en dan komt er verandering. Doe zeker geen domme dingen die je je ontslag zullen opleveren.
Zeg misschien eens wat je doet van werk, dan kan ik wel wat plagerijtjes ofzo helpen zoeken. Het is zeer moeilijk om je situatie in te schatten als je het simpelweg over werken hebt, en niet over een bepaald beroep

mvg
Andries

Offline Gerjojo


    UserCP
  • Full Member
  • *
  • Posts: 194
  • Gummetje voor intimi
    • View Profile
    • Portfolio
Re: laatste paar dagen
« Reply #2 on: 25 April 2012, 15:12:50 »
Tis ook niet dat ik het niet meer naar mijn zin heb, het is meer dat ik nu drie dagen nog in dit filiaal moet staan waar ik dus geen zin meer in heb. Ik kijk wel uit dat ik mijn baan niet op de tocht zet, ben er veel te blij mee!

Het is alleen een beetje raar, half jaar hier alles uit de kast gehaald (en met succes daarom mag ik nu ook in een ander filiaal leukere dingen gaan doen en heb ik minder reistijd) en dan zo hier klaar te zijn. Mijn opvolger is er al, heb een beetje zoiets van dan gaat die fijn d'r gang maar, maar dan hoef ik ff niet zo nodig meer.
When dawn breaks,
and the sun is about to rise,
it's time to open up your eyes,
and let the world get in.