Algemeen > Projects

The City - Wat mist er?

<< < (5/6) > >>

adsje21:
Aangezien ik klaar ben met een winkelcentrum maken(ook in the city)Lijkt het mij wel leuk om nog ergens een woonwijk te maken. En is hier eventueel ook een plek voor??

jaguarbest:

--- Quote from: adsje21 on 08 February 2013, 19:24:10 ---Aangezien ik klaar ben met een winkelcentrum maken(ook in the city)Lijkt het mij wel leuk om nog ergens een woonwijk te maken. En is hier eventueel ook een plek voor??

--- End quote ---

Die is er al, een plot waar je met toestemming van de eigenaar van de plots een huis mag bouwen, maar volgens mij is dat al volgebouwd...

adsje21:
oke, dan geen woonwijk. Maar ik las het nog een keer door, en ik zag dat er ook misschien een vliegveld kwam. Ik had al een keer wat plannen gemaakt voor een vliegveld.Inclusief 2 spottersplaatsen, een aparte terminal & baan voor privatejets en een heliplatform. Dus is er al een vliegveld???Zo nee, dan zou ik die wel willen maken. Hier nog een afbeelding van mn plan(het is maar met paint gemaakt... niet echt professioneel  :-[)
(klikken voor vergroting)


EDIT: ben er net achter gekomen dat er nog geen torn op staat, voor de duidelijkheid, die komt op het gebouw in het midden.

Parzival:

--- Quote from: adsje21 on 08 February 2013, 20:37:50 ---oke, dan geen woonwijk. Maar ik las het nog een keer door, en ik zag dat er ook misschien een vliegveld kwam. Ik had al een keer wat plannen gemaakt voor een vliegveld.Inclusief 2 spottersplaatsen, een aparte terminal & baan voor privatejets en een heliplatform. Dus is er al een vliegveld???Zo nee, dan zou ik die wel willen maken. Hier nog een afbeelding van mn plan(het is maar met paint gemaakt... niet echt professioneel  :-[)
(klikken voor vergroting)


EDIT: ben er net achter gekomen dat er nog geen torn op staat, voor de duidelijkheid, die komt op het gebouw in het midden.

--- End quote ---
Interessante opzet, hou er alleen wel rekening mee dat je die hoeken niet goed kan bouwen in minecraft ;)

Maar ik zou zeggen, zoek een leuk stukje uit waar het logisch is om een vliegveld neer te leggen

adsje21:
heb wat dingen uitgeprobeerd( -229, -445) en ben tot de conclusie gekomen dat het een 8 hoek word. verdere bevorderingen + een nieuw plan met de 8 hoek zet ik in een nieuw topic

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version