Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 

News:

Forum online, start talking about Minecraft now!


Author Topic: PerenResort (met verzoek tot uitbreiding)  (Read 4103 times)

Offline perenijsje


PerenResort (met verzoek tot uitbreiding)
« on: 21 January 2012, 11:02:09 »
Een drankje aan het strand. Lekker slapen in een bungalow. Zwemmen in het natuurbad. Genieten van lekker eten in het restaurant. Kortom: PerenResort.

Een tijdje terug ben ik begonnen met dit project. Mijn idee is om een verzameling van bungalows en recreatiemogelijkheden te verzamelen rondom een zand/strand/water gebied. Een soort beachresort  :)

Toen ik mijn zone net aangevraagd had, was er volop ruimte en heb ik een mooi stukje opgeëist. Dat stukje bleek echter heel erg krap ingeschat en tot mijn grote verbazing heb ik sinds kort ook nog eens een buurman die wel erg dichtbij zit. In dit topic wil ik daarom het verzoek doen mijn zone uit te breiden en overleggen met EddieEdwin en/of admins of zijn zone verplaatst kan worden. Freeman vertelde me dat zones normaal buiten viewing distance gemaakt worden en dat is hier helaas niet gebeurd (en ja, mijn zone lag er eerder)

Mijn verzoek is om het grijze gebied uit te mogen breiden tot het zwarte. En hopelijk kan de zone van EddieEdwin verplaatst worden.


« Last Edit: 22 January 2012, 00:01:56 by perenijsje »

Offline EddieEdwin


    UserCP
  • Moderator
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 291
  • Mr. Mad Freddie
    • View Profile
Re: PerenResort (met verzoek tot uitbreidin)
« Reply #1 on: 21 January 2012, 17:28:19 »
woops, my bad  8)

Offline perenijsje


Re: PerenResort (met verzoek tot uitbreiding)
« Reply #2 on: 22 January 2012, 11:32:40 »
Woops, als in: je hebt gelijk, mijn zone zit te dichtbij en laat een admin hem maar verplaatsen? Want dat zou ik erg appreciëren  :)

Offline EddieEdwin


    UserCP
  • Moderator
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 291
  • Mr. Mad Freddie
    • View Profile
Re: PerenResort (met verzoek tot uitbreiding)
« Reply #3 on: 22 January 2012, 13:25:50 »
ja dat vind ik geen probleem, het wordt een draak en er komt nog een staart aan en die zou bijna door je resort heenlopen xD Ik zou het er even met een admin over hebben

Offline perenijsje


Re: PerenResort (met verzoek tot uitbreiding)
« Reply #4 on: 22 January 2012, 16:04:08 »
Super! Ga ik weer lekker verder met bouwen  ;) Mijn zone is al groter gemaakt, kijk maar wanneer je jouw bouwwerk laat verplaatsen... het heeft geen haast verder  :)