Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 

News:

Forum online, start talking about Minecraft now!


Poll

Een nieuwe world voor The City?

Ja
Nee

Author Topic: City World  (Read 8454 times)

Offline EddieEdwin


    UserCP
  • Moderator
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 291
  • Mr. Mad Freddie
    • View Profile
City World
« on: 13 January 2012, 22:27:43 »
Het idee is om een aparte world te maken voor het project: The City. We zijn met het uitbreiden al een paar keer op een ander project gestuit en het leek ons mede daarom een goed idee om er een aparte wereld voor te maken.

Het is een groot community project waar iedereen in mee mag helpen en met ideeën mag komen. Het is geen world speciaal voor een privé project. The city wordt steeds verder uitgebreid en de ruimte is hier dus ook voor nodig.

Het hoeft echter geen mega world te zijn zoals de main- of survival map, maar een eigen terrein waarin je dingen als de haven kunt bouwen zonder last te hebben van andere projecten zou erg fijn zijn.

Als het admin team hier niet mee instemt of het niet gerealiseerd kan/gaat worden kan ik het begrijpen, maar ik ben toch benieuwd naar wat de mening van iedereen hierover is.

Een City world, ja of nee?

Offline Appel1289


  • Members
  • Newbie
  • **
  • Posts: 20
    • View Profile
Re: City World
« Reply #1 on: 13 January 2012, 22:52:27 »
ja, want ik weet wel bijna zeker dat we the city veel groter willen maken en hij ligt nu al vlak bij de grens.
Hte zou jammer zijn als we dalijk helemaal niks meer kunnen bouwen, omdat we de zone dan steeds moet expanden
Every day take a moment for yourself, because then you have the time to realise that that moment was waste of time...

Offline EddieEdwin


    UserCP
  • Moderator
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 291
  • Mr. Mad Freddie
    • View Profile
Re: City World
« Reply #2 on: 13 January 2012, 23:16:43 »
Er moeten nog woonwijken en dergelijke inkomen als je kijkt hoe groot de villa wijk alleen al is :P

Offline Meaglin


    UserCP
  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 185
    • View Profile
Re: City World
« Reply #3 on: 14 January 2012, 05:30:06 »
Ik ben ZWAAR tegen dit idee.

Ten eerste weet ik 100% zeker dat als er een "city world" komt het niet alleen bij die world zal blijven, er komen dus gegarandeerd meerdere.

Ten tweede splits je de men nog meer op straks zit je met z'n 1 a 2 personen per world met dan 20 worlds.

Ten slote weet je niet hoe een grote impact dit kan hebben op de server performance misschien valt dat nu moeilijk te realiseren maar over x maanden word er opeens geklaagd dat backups e.d. veel te lang duren en dan ben ik onder andere de schuldige...

Het komt er gewoon op neer dat dit idee leuk is maar veel te veel haken en ogen heeft waardoor het niet houdbaar/uitvoerbaar kan zijn.

Offline EddieEdwin


    UserCP
  • Moderator
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 291
  • Mr. Mad Freddie
    • View Profile
Re: City World
« Reply #4 on: 14 January 2012, 11:28:04 »
zoals ik al zei het is een community project, het is inderdaad niet de bedoelingen dat elk project zomaar een eigen world krijgt. Dit project is niet alleen een privé project maar een open project voor iedereen en die zal steeds groter en groter worden. Tot nu zie ik nog geen ander project die dat ook is.


Offline Meaglin


    UserCP
  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 185
    • View Profile
Re: City World
« Reply #5 on: 14 January 2012, 16:39:58 »
zoals ik al zei het is een community project, het is inderdaad niet de bedoelingen dat elk project zomaar een eigen world krijgt. Dit project is niet alleen een privé project maar een open project voor iedereen en die zal steeds groter en groter worden. Tot nu zie ik nog geen ander project die dat ook is.

Nee nu nog niet maar je kan niet voorzien of dat in de toekomst gaat veranderen wat er dus voor kan zorgen dat je straks 20 worlds hebt ipv 2 ( world + survival )

Offline Gh0stT4il


    UserCP
  • Members
  • Sr. Member
  • **
  • Posts: 325
  • o hai
    • View Profile
Re: City World
« Reply #6 on: 14 January 2012, 17:01:54 »
zoals ik al zei het is een community project, het is inderdaad niet de bedoelingen dat elk project zomaar een eigen world krijgt. Dit project is niet alleen een privé project maar een open project voor iedereen en die zal steeds groter en groter worden. Tot nu zie ik nog geen ander project die dat ook is.

Nee nu nog niet maar je kan niet voorzien of dat in de toekomst gaat veranderen wat er dus voor kan zorgen dat je straks 20 worlds hebt ipv 2 ( world + survival )

komt er ook nog een newbie world?

Offline Meaglin


    UserCP
  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 185
    • View Profile
Re: City World
« Reply #7 on: 14 January 2012, 17:06:46 »
zoals ik al zei het is een community project, het is inderdaad niet de bedoelingen dat elk project zomaar een eigen world krijgt. Dit project is niet alleen een privé project maar een open project voor iedereen en die zal steeds groter en groter worden. Tot nu zie ik nog geen ander project die dat ook is.

Nee nu nog niet maar je kan niet voorzien of dat in de toekomst gaat veranderen wat er dus voor kan zorgen dat je straks 20 worlds hebt ipv 2 ( world + survival )

komt er ook nog een newbie world?

Er word nog gekeken of we dat niet beter in de huidige world kunnen doen maar dan groter

Offline wakcs


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 168
    • View Profile
Re: City World
« Reply #8 on: 14 January 2012, 17:42:46 »
Er word nog gekeken of we dat niet beter in de huidige world kunnen doen maar dan groter
niet te groot denk anders loopt het uit de hand

Offline MrHarrie


    UserCP
  • Administrator
  • Forum God
  • *****
  • Posts: 779
    • View Profile
Re: City World
« Reply #9 on: 14 January 2012, 17:52:38 »
voor de wereld geld ook dat af en toe de gevouche/gebande mensen hun spullen geregend worden

Offline Gh0stT4il


    UserCP
  • Members
  • Sr. Member
  • **
  • Posts: 325
  • o hai
    • View Profile
Re: City World
« Reply #10 on: 14 January 2012, 20:12:46 »
voor de wereld geld ook dat af en toe de gevouche/gebande mensen hun spullen geregend worden

hoe bedoel je?

Offline Parzival


    UserCP
  • Members
  • Sr. Member
  • **
  • Posts: 328
    • View Profile
Re: City World
« Reply #11 on: 25 January 2012, 15:44:43 »
Ik heb nee gestemd, de city staat goed zoals hij nu is en er kan altijd gebruik gemaakt worden van het verleggen van de border. Zoals meaglin aangaf krijg je met meerdere werelden al snel dat je alleen op een wereld zit (ook al is het een community project) en dan kan je net zo goed single player gaan spelen

Offline xiron


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 154
    • View Profile
Re: City World
« Reply #12 on: 29 February 2012, 12:33:29 »
heb toch maar ja gestemd ben er niet extreem voor maar ook niet tegen
zitten veel complicaties aanvast voor je zoiets natuurlijk kan gaan doen
daartegen snap ik ook wel dat t met de ruimte wel veel lekkerder bouwd