Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 

News:

Forum online, start talking about Minecraft now!


Author Topic: Winkelcentrum (/warp mall)  (Read 4374 times)

Offline Svardskampe


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 233
    • View Profile
Winkelcentrum (/warp mall)
« on: 01 January 2012, 18:45:35 »
Om enige transparantie te geven in het aandeelhouderschap, is dit berust op het aandeel waarmee de volgende spelers hebben meegeholpen.

Meaglin 25%
Svardskampe 25%
Frisianskipper 20%
Knakworst 15%
m07 10%
rakky 5%

op 1 januari is er een algehele checkup gedaan hoe het staat met voldane huur en opbrengsten. Alle kisten zijn geleegd van hun goud en de datums berekend.

Mysteryman - 6 januari
Shivanbe - 24 maart
smiegt - 14 januari
Serendipity - 8 december (0)
Xerox - 2 april

De totale inkomsten van de huur van de premium shops zijn 195 gold bars en 57 diamond.

Dit resulteert in de volgende inkomsten voor de aandeelhouders (afrondingsvoordeel voor de kleinste aandeelhouder)

Meaglin - 48 gold en 14 diamond
Svardskampe - 48 gold en 14 diamond
Frisianskipper - 39 gold en 11 diamond
Knakworst - 30 gold en 9 diamond
m07 - 20 gold en 6 diamond
Rakky - 10 gold en 3 diamond
« Last Edit: 01 January 2012, 22:21:35 by Svardskampe »

Offline MrHarrie


    UserCP
  • Administrator
  • Forum God
  • *****
  • Posts: 779
    • View Profile
Re: Winkelcentrum (/warp mall)
« Reply #1 on: 01 January 2012, 21:14:34 »
Ik meen iets te hebben gehoort over dat de opbrengst in het spawnproject verwerkt zou worden ipv verdelen onder alle "aandeelhouders" btw heb ik ook gedoneerd/meegebouwd/meegedacht aan de mall. Waar is mijn aandeel

Offline Svardskampe


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 233
    • View Profile
Re: Winkelcentrum (/warp mall)
« Reply #2 on: 01 January 2012, 22:53:34 »
Was je dan één van de grote donateurs? Die staat uiteraard niet in de blocks created lijst. Ik wilde mijn aandeel aan Leo schenken voor zijn donaties, maar ik wil het gerust verdelen met jou.

Het wordt ook nadrukkelijk gezegd dat het gedoneerde goud en diamond bedoeld is om spul mee rond te kopen in de mall, om de economie wat levend te houden. Het gekochte spul daarvan is voor de aandeelhouder zelf.

Er is niet veel te verwerken met diamond en goud in het spawnproject, en is het bovendien dergelijk weinig zoals je ziet dat de bouwer van dat gebouw het beter kan financiëren dan een dergelijk zielige 'pot'.

Offline MrHarrie


    UserCP
  • Administrator
  • Forum God
  • *****
  • Posts: 779
    • View Profile
Re: Winkelcentrum (/warp mall)
« Reply #3 on: 02 January 2012, 10:23:59 »
ik snap echt geen kak van je zinnen :P leer eens nederlands, maar verder vind ik het makkelijk gedacht van dit is voor ons. die discussie is op ts geweest en toen is er verteld dat de aandeelhouders daar niet alles van zouden krijgen

Offline Svardskampe


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 233
    • View Profile
Re: Winkelcentrum (/warp mall)
« Reply #4 on: 02 January 2012, 18:37:14 »
ik snap echt geen kak van je zinnen :P leer eens nederlands, maar verder vind ik het makkelijk gedacht van dit is voor ons. die discussie is op ts geweest en toen is er verteld dat de aandeelhouders daar niet alles van zouden krijgen

Aangezien dat meaglin's woorden waren, en zijn woorden nu "je doet maar" zijn... :P