Algemeen > Projects

[Project] Thecity 2.0

(1/3) > >>

MrHarrie:
Ja thecity 2.0 begint nu, ik ga beginnen met het maken van een racetrack en een wolkenkrabber.. dan kunnen we daarna de indeling bepalen..

mensen die willen helpen? of die een indelingskaart willen maken? let me know ;d beetje hoogte verschil zou mooi zijn :D

1MysteryMan1:
Al een spot gekozen?

Gh0stT4il:
"we" hebben al een plekje gekozen en we hebben al een beetje ruimte gemaakt, resources verzameld en freeman is begonnen aan een gebouw voor het centrum... alleen officieel is er nog geen zone. Thecity gaat er wel komen, alleen moet er een kaart gemaakt worden die EN goed igedeeld is EN rekening houdt met eventuele uitbreiding van de border.

Ik heb vandaag nog een paar gaten opgevuld in de omgeving en wat gelandscaped.

1MysteryMan1:

--- Quote from: Gh0stT4il on 05 November 2011, 15:46:32 ---Ik heb vandaag nog een paar gaten opgevuld in de omgeving en wat geterraformed.

--- End quote ---
Gelandscaped, bij terraformen zou je de hele map moeten veranderen naar bv. netherrack.

Deze post is mede mogelijk gemaakt door het Landscape Awareness Fund (LAF).

EddieEdwin:

--- Quote from: 1MysteryMan1 on 05 November 2011, 20:28:55 ---
--- Quote from: Gh0stT4il on 05 November 2011, 15:46:32 ---Ik heb vandaag nog een paar gaten opgevuld in de omgeving en wat geterraformed.

--- End quote ---
Gelandscaped, bij terraformen zou je de hele map moeten veranderen naar bv. netherrack.

Deze post is mede mogelijk gemaakt door het Landscape Awareness Fund (LAF).

--- End quote ---

Geniaal idee, kom zullen we doen?

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version