Algemeen > Algemeen

Nieuwe server

(1/9) > >>

jaguarbest:
Dag allemaal,

Met het bericht dat de server verdwijnt met alle gevolgen van dien, zijn we allemaal geschrokken, maar zien sommigen ook mogelijkheden om het toch niet helemaal weg te laten gaan, zoals ik, en zoals ik merk ook verschillende anderen.

Ik heb gezien dat bijvoorbeeld Adsje en Klojo interesse hebben om de server over te nemen of te koppelen aan een al bestaande server, vooral het idee van Adsje spreekt me hier aan, al is het probleem van haar RAM een nogal groot probleem, ook hier wil ik graag aan meehelpen, ook heb ik dan inzicht nodig in de server die Adsje bezit en wat voor veranderingen eraan kunnen gemaakt worden.

Dit kan ik natuurlijk niet alleen doen, ik heb zelf, zachtjes uitgedrukt, weinig ervaring met het draaien van een server/admintaken en linux, dus hoop ik hierin op de ervaring van anderen en natuurlijk wil ik dit zelf ook leren.

Ik hoop dat degenen die zich, zowel op financiƫel als uitvoerend gebied interesse in hebben, mij hierbij willen helpen.

Uiteraard sta ik ook open voor alternatieven om deze geweldige server draaiende te houden.

Peace en respect,

Jaguarbest.

Ps: Snel antwoorden / beslissen is geboden!

Klojo1337:
Sws word de server niet meer zoals die was, tenzij we de huidige nog draaiend kunnen houden. Ik ben zelf niet echt goed met alle configs enz, maar ik ken gasten die het wel zijn, Alleen die draaien zelf al een ftb mindcrack server, Ik wil wel graag helpen met wat ik kan.

adsje21:
Als je wil kan k je wel ff op de whitelist zetten en t ip doorgeven (doe ik dan vanavond in een pm) en dat ram komt er hopelijk wel

*edit* misschien kunnen we het al eerder doen, maar dan moeten we ff geld bij elkaar zamelen, we zouden dan voor 20 euro per maand een server kunnen krijgen met 4 fbi en die kan omgeven 50 spelers aan

eempie:
Waarom kunnen de admins niet gewoon bijv. de server met zijn alle betalen en dan donaties vragen.
Hierbij denk dat we ook donatie rangen moeten maken want sommigen spelers zullen wel een hogeren rang daar bij willen dus kunnen ze die krijgen met donatie zoals donateur 1 enz

MrHarrie:
omdat eempie we er al veel geld in gestoken hebben, opmerkingen zoals jij die maakt is de rede dat we er mee willen stoppen.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version