Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 

News:

Forum online, start talking about Minecraft now!


Author Topic: status  (Read 89312 times)

Offline MrHarrie


    UserCP
  • Administrator
  • Forum God
  • *****
  • Posts: 779
    • View Profile
status
« on: 29 June 2013, 00:33:27 »
Beste spelers,

Helaas hebben we wat minder goed nieuws, op dit moment hebben Freeman21, Mysteryman en Meaglin besloten dat ze niet verder willen gaan met Craftbox. Na overleg met het team bleek dat er niemand was die deze taken over wilde nemen.

Dit wil zeggen dat, mits er niemand Craftbox serieus over wil nemen, Craftbox er mee stopt.

Mocht er iemand zijn die de server over wil nemen (€60 per maand) dan mag deze contact opnemen met Freeman21.

Sorry voor dit nieuws maar door verschillende redenen is het plezier dat we in Craftbox hebben gestoken afgenomen. Hierdoor voelen we ons minder geroepen om de extra taken te gaan doen en daarom deze beslissing.

Namens het team
Freeman21

P.S. Op dit moment hebben we nog funding tot eind augustus, daarna stopt het.

Offline xiron


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 154
    • View Profile
Re: status
« Reply #1 on: 29 June 2013, 11:32:44 »
damn

Offline Suiker


    UserCP
  • Members
  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 81
  • Tweska
    • View Profile
    • Tweska.com
Re: status
« Reply #2 on: 29 June 2013, 14:08:59 »
Ik kan deze beslissing begrijpen. Ik zit zelf ook bijna nooit op de server en andere maken er ook niet echt gebruik van heb ik het idee. Misschien is het een idee de map beschikbaar te stellen als download voor zij die nog door willen spelen in singleplayer (of Lunitone die de niewbieplots wil griefen).

Offline wakcs


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 168
    • View Profile
Re: status
« Reply #3 on: 29 June 2013, 15:19:07 »
Ik kan het ook wel begrijpen aangezien op de minecraft server de laatste tijd niet meer dan 5 mensen erop zitten.
Maar nogsteeds vind ik het flink balen. En op TS is het altijd gezellig en lachen :D

Offline m07


    UserCP
  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 261
    • View Profile
Re: status
« Reply #4 on: 29 June 2013, 20:46:02 »
Ik kan deze beslissing begrijpen. Ik zit zelf ook bijna nooit op de server en andere maken er ook niet echt gebruik van heb ik het idee. Misschien is het een idee de map beschikbaar te stellen als download voor zij die nog door willen spelen in singleplayer (of Lunitone die de niewbieplots wil griefen).
Als niemand de server wil door laten starten dan krijg je natuurlijk de optie om de map te downloaden.
A person who never made a mistake never tried anything new.

Offline xiron


    UserCP
  • Members
  • Full Member
  • **
  • Posts: 154
    • View Profile
Re: status
« Reply #5 on: 30 June 2013, 11:44:01 »
hopelijk houden we de faceboek page nog wel contact enzo ..

Offline Iris


    UserCP
  • Members
  • Newbie
  • **
  • Posts: 16
  • Be P.L.U.R.!
    • View Profile
Re: status
« Reply #6 on: 30 June 2013, 13:55:53 »
Klojo had interesse in het overnemen van de server. ik hoop echt dat hij er mee doorgaat.
Ookal zal de server dan nooit meer als vanouds zijn, en ga ik de échte staff members super missen!
Alvast veel succes met....nou..ehm...ja....met waar je je in gaat verdiepen nu, denk ik? :3 (don't judge me)
En ik hoop dat je toch nog wel eens een kijkje komt nemen!
« Last Edit: 30 June 2013, 13:58:10 by Iris »

Offline eempie


  • Newbie
  • *
  • Posts: 13
    • View Profile
Re: status
« Reply #7 on: 30 June 2013, 14:14:35 »
Is er echt geen andere oplossing...
en ja ik hoop dat Wes hem overneemt

Offline timoever


    UserCP
  • Members
  • Sr. Member
  • **
  • Posts: 464
    • View Profile
Re: status
« Reply #8 on: 30 June 2013, 14:44:39 »
Als Wes 60 euro per maand wil gaan betalen.
Convert now... or fall forever

Offline Klojo1337


Re: status
« Reply #9 on: 30 June 2013, 20:08:16 »
Ik wil wel maar ik heb echt te weinig geld, En ik heb geprobeerd om mensen te regelen maar zoals het er nu naar uitziet word het hem niet. Ik vind het erg jammer dat de server waar ik opgegroeid ben gaat stoppen. Het was een erg leuke tijd.
Ik heb wel nog een vraag: Kan de website blijven bestaan? Zodat alle leden nog contact met elkaar kunnen blijven houden?

Offline timoever


    UserCP
  • Members
  • Sr. Member
  • **
  • Posts: 464
    • View Profile
Re: status
« Reply #10 on: 30 June 2013, 20:24:22 »
De website draait op de server, als je de website omhoog wilt houden zul je die dus ergens anders moeten faciliteren.
Convert now... or fall forever

Offline Gh0stT4il


    UserCP
  • Members
  • Sr. Member
  • **
  • Posts: 325
  • o hai
    • View Profile
Re: status
« Reply #11 on: 30 June 2013, 21:30:14 »
Was good trip! Admins credit to team! Dasvidaniya craftbox server!

2011 - 2013... never forget!

Offline MrHarrie


    UserCP
  • Administrator
  • Forum God
  • *****
  • Posts: 779
    • View Profile
Re: status
« Reply #12 on: 01 July 2013, 15:22:25 »
ty gh0st :D

Offline adsje21


    UserCP
  • Members
  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 53
    • View Profile
Re: status
« Reply #13 on: 01 July 2013, 15:45:39 »
Ik heb zinds kort mijn eigen server, met multiverse, dus ik kan (als jullie het leuk vinden) de map op mn server laten draaien zodat iedereen verder kan bouwen. Het is dan niet met alle plugins enzo, want wij hebben onze eigen plugins er al op en we hebben op dit moment maar 384 mb ram. Wij gaan waarschijnlijk rond september het ram heel wat omhoog doen (we hebben nu namelijk een staff van 4 mensen die allemaal wel willen betalen, en de server verloopt dan) Onze server is nu nog gewhitelist omdat de plugins nog niet allemaal goed werken (misschien kan iemand helpen??) Ik hoop dat dit een goede optie is.

P.S. je kan de dynmap zien op 80.82.209.227:8000

Offline Klojo1337


Re: status
« Reply #14 on: 01 July 2013, 16:19:39 »
Wat ik nog wil zeggen tegen alle staff:

Erg bedankt voor deze echt leuke tijd. Ik heb hier vrienden gemaakt en veel gebouwd, Ik heb hier ook me griefen afgeleerd door al de straffen. Ik ben jullie erg erg dankbaar voor wat jullie hebben gedaan. In goede en slechte tijden. Jullie hebben echt iets unieks weten te maken van een minecraft server. Het was een unieke tijd vol plezier. Echt: Respect!
« Last Edit: 01 July 2013, 16:23:23 by Klojo1337 »