Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 

News:

Forum online, start talking about Minecraft now!


Author Topic: warp mobs  (Read 4924 times)

Offline jorditjuh


warp mobs
« on: 19 April 2013, 12:49:01 »
hey,

ik ben nu veel in warp mobs voor xp bezig om dingen te enchanten. Maar normaal pakt het systeem automatisch de items. Maar bij mijn doet die dat niet meer... Misschien kan er iemand naar kijken.

Met vriendelijk groet,
jorditjuh

Offline Ktipr


    UserCP
  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 219
    • View Profile
Re: warp mobs
« Reply #1 on: 19 April 2013, 13:29:08 »
Ja ik merk het....

De kist onderin het collect systeem zat vol, en de minecart loopt nog wel eens vast als de chunk ontlaad... En nu heb ik het idee dat dat de laatste tijd sneller gebeurt dan normaal. @Meag, Myst: Kan het kloppen dat er inderdaad onlangs iets veranderd is waardoor dit komt?

[edit:]Wes geeft net aan dat er een minecart voor zijn neus stopte op een powerrail. Niet zelf ervaren dus, maar misschien is er nog iets anders aan de hand met minecarts
« Last Edit: 19 April 2013, 17:20:58 by Ktipr »

Offline Parzival


    UserCP
  • Members
  • Sr. Member
  • **
  • Posts: 328
    • View Profile
Re: warp mobs
« Reply #2 on: 20 April 2013, 14:37:43 »
Ja ik merk het....

De kist onderin het collect systeem zat vol, en de minecart loopt nog wel eens vast als de chunk ontlaad... En nu heb ik het idee dat dat de laatste tijd sneller gebeurt dan normaal. @Meag, Myst: Kan het kloppen dat er inderdaad onlangs iets veranderd is waardoor dit komt?

[edit:]Wes geeft net aan dat er een minecart voor zijn neus stopte op een powerrail. Niet zelf ervaren dus, maar misschien is er nog iets anders aan de hand met minecarts
Als hij tegen je aan komt en hij staat stil dan gaat hij inderdaad niet vanzelf verder ;)

Offline Ktipr


    UserCP
  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 219
    • View Profile
Re: warp mobs
« Reply #3 on: 21 April 2013, 16:04:39 »
Hmmm ik geloof dat ik het inmiddels gefixt heb... ze gingen gewoon te hard door de bocht denk ik. Ik heb hem althans nu wat langzamer gemaakt, kijk maar of hij het beter doet.