Algemeen > Algemeen

Dit vind ik echt niet kunnen.

<< < (3/3)

theempire37:

--- Quote from: Parzival on 12 April 2013, 21:20:54 ---
--- Quote from: theempire37 on 12 April 2013, 19:08:33 ---
--- Quote from: Parzival on 12 April 2013, 17:45:19 ---Iedereen heeft recht op zn eigen mening, ik vind je bijvoorbeeld een vervelend en irrantant zeikjong.

--- End quote ---

jezus parcival, beetje normaal doen mag ook.

--- End quote ---
*Parzival

en dit was een normale reactie. Dit is nu eenmaal een volwassen community en ik ga me niet aanpassen aan kleine kindertjes die al gaan huilen als gezegd wordt dat hun bouwwerk lelijk is.

--- End quote ---

misschien moet je wat leren van je eigen woorden, en als een volwassene op topics reageren?
want het maakt niet uit hou je het bekijkt,"ik vind je bijvoorbeeld een vervelend en irrantant zeikjong." is geen volwassen manier om te reageren.

Svardskampe:

--- Quote from: Parzival on 12 April 2013, 21:20:54 ---
--- Quote from: theempire37 on 12 April 2013, 19:08:33 ---
--- Quote from: Parzival on 12 April 2013, 17:45:19 ---Iedereen heeft recht op zn eigen mening, ik vind je bijvoorbeeld een vervelend en irrantant zeikjong.

--- End quote ---

jezus parcival, beetje normaal doen mag ook.

--- End quote ---
*Parzival

en dit was een normale reactie. Dit is nu eenmaal een volwassen community en ik ga me niet aanpassen aan kleine kindertjes die al gaan huilen als gezegd wordt dat hun bouwwerk lelijk is.

--- End quote ---
^

MrHarrie:
ik support hierin parzival wel even, jorditje heeft zich zeker niet positief bewezen in de server en heeft gratie gehad. dit wil wel zeggen dat hij heel erg op moet passen wat hij doet en niet super in de community ligt

Iris:
Oh damn Moni toch....Denk je haar te kennen nadat je 11 jaar met haar hebt samengewoond...
eigenlijk...verbaasd me dit  niets..maar oke

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version