Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
 

News:

Forum online, start talking about Minecraft now!


Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Ktipr

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7
61
Meeting / Re: Voorstel voor meeting
« on: 10 May 2012, 10:23:54 »
Goed, ik ga het nu bevestigen. We hebben in ieder geval 20 mensen, als het er meer zijn: Prima!

62
Meeting / Re: Vervoer Meeting
« on: 08 May 2012, 17:07:29 »
Ingevuld. Ik kan passagiers meenemen.

63
Meeting / Voorstel voor meeting
« on: 04 May 2012, 20:16:54 »
Geachte leden van de craftbox community

Ik heb vandaag contact gehad met de paasheuvelgroep voor de accomodatie genaamd het Eekhuus. De aalbertshoeve was helaas al bezet in het weekend van 3-5 augustus, de datum die het beste uitkomt volgens de datumprikker. Ik heb een optie genomen op dit weekend, wat wil zeggen dat ik volgende week moet doorgeven of we dan willen of niet. Daarom zou ik aan jullie willen vragen om te stemmen of je zult komen als we deze optie nemen, en dus of ik het moet bevestigen of niet. Als je überhaupt niet komt, stem dan alsjeblieft ook niet.

Het gaat dus om de volgende optie:
- Kosten per persoon voor het weekend zijn: €27,50.
- Het gaat om het weekend van 3-5 augustus
- We mogen het dan hebben van vrijdag 18:00 tot zondag 18:00 (iets later weggaan was in principe niet zo erg)
- Het is op een camping in Vierhouten, lekker centraal (Waar zeg je? hierrr!)
- De accomodatie heet het Eekhuus, en informatie hierover is te vinden hierrrrr.
- Het is een accomodatie met een groot gebouw met een ruimte van 85 m2 voor recreatie en 6 blokhutjes waar mensen kunnen slapen.

Als jullie verder nog vragen hebben, stel ze gerust in dit topic of vraag ze aan mij op teamspeak.

64
Projects / Re: Eiffeltoren
« on: 24 April 2012, 10:52:06 »
je bent het van plan volledig van iron te maken? xD

50% iron 25% Double Halfslaps 50% Smooth

Ik hoop echt dat dit een trol is, anders moet ik huilen.

65
Ik had iets meer van een nieuwsberichtje of desnoods een post in dit topic geplaatst, maar ik zie het verstopt in de titel dat eddie en jits hebben gewonnen.
Bij deze dan: Gefeliciteerd jongens! Mooi werk.

Dat geldt overigens uiteraard ook voor alle andere deelnemers. Petje af voor jullie inspanningen.

66
Offtopic board / Re: Het is niet aangeraden te AFKen hier.
« on: 07 April 2012, 03:57:38 »
gebraden rakky :p

67
Offtopic board / 256 hoog
« on: 04 March 2012, 03:13:51 »
zo voelt het:

(vanaf de top van de burj khalifa)

68
Projects / Re: [CONTEST] Skyscrapers - DRAFT
« on: 01 March 2012, 13:12:12 »
Het lijkt mij ook wel leuk om mee te doen. Ik zit alleen net ff te rekenen, en alleen een liftschacht waar bijvoorbeeld 18 blocks per laag in zitten zou al een dubbele chest aan resources kosten om in de volledige hoogte te bouwen.... :-p

69
Projects / Re: [Project] Het Craftbox Museum
« on: 13 December 2011, 13:36:53 »
Ik wil niet heel erg lopen bitchen, ik vind het een mooi project, maar ik vond de bol een beetje vreemd (er zitten driehoeken in), en als ik hem na reken in mijn tool kom ik ook ergens anders op uit (met cirkels er in):


70
Projects / Re: (idee) Stuwdam
« on: 13 December 2011, 01:59:43 »
Wat dacht je van deze locatie:

klikbaar:


foto gemaakt vanaf [+1012, -775]

71
Support / Re: [Support] Homes
« on: 09 December 2011, 15:41:03 »
Toch vind ik de normale home functie ook nog handig, die zit op mijn H knop.
Voor de mensen die het niet kennen, een home maak je actief met:

Code: [Select]
/homes use <naam>
en dan kun je vervolgens naar die specifieke home met:

Code: [Select]
/home
Of dus in mijn geval met de H knop. (svardsclient FTW!)

In game een home verwijderen kan met:

Code: [Select]
/homes del <naam>

72
Projects / Re: (idee) Stuwdam
« on: 06 December 2011, 11:58:28 »
Nee, gebruik hiervoor een [door]

dat gaat verticaal.. pistons is niet te doen, zonder ze in het zicht te hebben

Klopt in een verticale opstelling zou je dan een door moeten hebben, maar verder is het principe hetzelfde als een bridge dacht ik.

Anyways: hoezo zou je de pistons niet uit het zicht kunnen houden, ik neem aan dat de stuwdam toch wel *minstens* 3 blocks dik wordt?

73
Projects / Re: (idee) Stuwdam
« on: 05 December 2011, 15:44:50 »
...

was ik idd ook van plan. Maar ik zat te denken aan luiken van 3 bij 3. Op de zelde mannier als bij de xpfarm de vloer weg gaat. Ik heb echter geen idee hoe dit gedaan is, dus ook daar moet ik nog even verder naar kijken  :P

Meh, das een bridge. Pistons zijn imo meer native aan minecraft, en lijken meer op wat er "echt" gebeurt.

74
Projects / Re: (idee) Stuwdam
« on: 05 December 2011, 10:29:11 »
Ja dit lijkt mij een cool plan.

Wat me ook gaaf lijkt is om dan op een bepaald punt met pistons een soort luik (of luiken) te maken om hem "aan" te kunnen zetten. Immers bouw je meestal een stuwdam om stroom te genereren. Dat je daar het water door ziet stromen.

75
Projects / Re: (idee) Spartacus Vechtarena
« on: 28 November 2011, 15:50:31 »
Svard en ik hadden al wel een opzetje gemaakt voor een pvp arena met meerdere moeilijkheidsgraden. Zit onder kevin's speelparadijs, maar ik weet niet of het de moeite waard is al te gaan kijken.

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7