Algemeen > Projects

Hema

<< < (3/6) > >>

theempire37:

--- Quote from: timoever on 17 January 2013, 14:39:42 ---
--- Quote from: Gh0stT4il on 17 January 2013, 13:35:57 ---
--- Quote from: JarraTheFirst on 16 January 2013, 18:58:08 ---Laura was je voor. die heeft al een Hema shoppingcenter. Misschien dat je daarmee kan helpen?

--- End quote ---

hoezo? ze mag toch zelf wat maken? dan misschien geen hema, misschien dan trendhopper ofzo.

"oh nee, iemand is je al voor... nou mag je automatisch dat idee niet meer gebruiken", belachelijk. Ikea was er al, en er kwam een hoerenbach bij... mocht toch ook gewoon gemaakt worden? Ondanks het feit dat het hetzelfde idee heeft als Leo de Ikea heeft gebouwd.

--- End quote ---

Kom Rick, we gaan het colosseum bouwen! :3

--- End quote ---

nee nee tim je snapt het niet. het moet in hetzelffde lijken maar niet zijn. dus een colosseum en een pokemon colosseum bijv :P

JarraTheFirst:

--- Quote ---En probeer niet groot te doen met je "amen", alsof je net een geweldig argument hebt gegeven. Dat werkt niet bij mij.


--- End quote ---


vrede op aard. totaal niet mijn intentie.

Suiker:

superhannah9:

--- Quote from: laura on 16 January 2013, 21:39:12 ---ja sorry was eerst maar je mag helpen  :D

--- End quote ---
Offensive liet me jou hema zien. Ik zag dat jij allemaal van die kleine shopjes doet. Ik was met mijn hema van plan om een zo'n grote hop te doen, dus misschien kunnen we allebij een locatie doen.

laura:

--- Quote from: timoever on 16 January 2013, 17:58:02 ---Je wilt een Hema ter grote van de Ikea gaan bouwen op een 'plekje'. Lijkt me niet te gaan passen dan.

--- End quote ---
van mij mag je zelf een shop bouwen alleen misschien kun je dan hem de v&d noemen ofzo

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version