Algemeen > Meeting 3.0 [Winter 2013]

Vervoer topic

<< < (2/3) > >>

xiron:
zoals t er nu voor staat kan ik mee kom dat weekend net terug van een tactis oefening ofzo iets hoor donderdag meer



erik ik kan je wel oppikken als je naar zwolle zou kunnen komen of kampen ofzo ?

jaguarbest:

--- Quote from: xiron on 18 December 2012, 12:26:26 ---zoals t er nu voor staat kan ik mee kom dat weekend net terug van een tactis oefening ofzo iets hoor donderdag meer



erik ik kan je wel oppikken als je naar zwolle zou kunnen komen of kampen ofzo ?

--- End quote ---

+1 deal en we spreken nog wel hoe en wat

Ktipr:
Ik dacht redelijk verzekerd te zijn van vervoer, maar nu blijkt dat mijn vriendin de auto eigenlijk ook nodig heeft dat weekend. Hoe up-to-date is die spreadsheet? Komen er nog meer mensen met een auto vanuit de regio Delft/Rotterdam/Den Haag?

MrHarrie:
oef dan gaat het heel krap worden, ik weet dat knak ferry meag myst en jij uit die richting komen, en volgens mij heeft myst alleen auto.

Meaglin:

--- Quote from: Ktipr on 26 January 2013, 11:17:56 ---Ik dacht redelijk verzekerd te zijn van vervoer, maar nu blijkt dat mijn vriendin de auto eigenlijk ook nodig heeft dat weekend. Hoe up-to-date is die spreadsheet? Komen er nog meer mensen met een auto vanuit de regio Delft/Rotterdam/Den Haag?

--- End quote ---

Zover ik weet rijd Myst idd en die kan max 2 mensen + spullen meenemen.

Tot nog toe aas ik en ferry op een plek.

Ik kan je aanraden om te zorgen dat je die auto krijgt anders hebben sowieso 2 mensen een probleem.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version