Algemeen > Sollicitatie voor member

Nieuwe member sollicitatie procedure

<< < (2/3) > >>

1MysteryMan1:
Dit systeem wordt nu al een tijdje gebruikt en er zijn een aantal tips die vaak naar genoemd worden. Het leek mij handig om deze tips hier neer te zetten voor de sollicitanten:

- Praat mee op TeamSpeak
- Het beste moment om te solliciteren is als een member/mod/admin je aanraadt te solliciteren voor member.
- Zorg dat je andere spelers niet irriteert met zeuren, opmerkingen of andere irritant gedrag. Hier word je op afgerekend bij je sollicitatie. Spelers die zich volwassen gedragen hebben meer kans om member te worden.
- Gebruik niet het 'helpen met bouwen' argument in je sollicitatie. Dit kan je net zo goed als user.
- Forceer het niet en leg geen nadruk op member zijn, maar probeer onderdeel te worden van de community


@collega members/mods/admins, Ben ik nog iets vergeten?

@Leo, misschien is het een idee om dit lijstje aan de topic start toe te voegen.

Gerjojo:
Ik denk dat je de zwaarst wegende argumenten zo wel hebt afgedekt.

timoever:

--- Quote from: 1MysteryMan1 on 23 May 2012, 16:04:34 ---- Het beste moment om te solliciteren is als een member/mod/admin je aanraadt te solliciteren voor member.

--- End quote ---

Deze vind ik persoonlijk sowieso de belangrijkste. Als wij echt willen dat jij bij onze 'club' komt als member en wij vinden je echt een toevoeging aan de community dan hoor je dat vanzelf wel. Zoals we gezien hebben bij een aantal andere mensen die nu die status van member dragen.

Mr_Dreetn:

--- Quote from: timoever on 24 May 2012, 00:22:45 ---
--- Quote from: 1MysteryMan1 on 23 May 2012, 16:04:34 ---- Het beste moment om te solliciteren is als een member/mod/admin je aanraadt te solliciteren voor member.

--- End quote ---

Deze vind ik persoonlijk sowieso de belangrijkste. Als wij echt willen dat jij bij onze 'club' komt als member en wij vinden je echt een toevoeging aan de community dan hoor je dat vanzelf wel. Zoals we gezien hebben bij een aantal andere mensen die nu die status van member dragen.

--- End quote ---

true.

Parzival:
Sommige mensen doen niet heel veel met de hele community maar slechts met een handjevol mensen, neem bijvoorbeeld Niatcraft in het begin, en zullen hierdoor minder snel te horen krijgen vanuit de community om zich aan te melden terwijl ze verder wel goed bezig geweest zijn. Ik zou het niet als (te) harde eis naar buiten brengen maar iets anders verwoorden.
Iets als in "Wil je er zeker van zijn dat je een goede kans maakt om geaccepteerd te worden? Zorg dan dat je positief aanwezig bent en de community zal laten blijken dat je klaar bent om de stap te wagen."

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version