Algemeen > Algemeen

Nieuwe server

<< < (2/9) > >>

Suiker:
En als dan niemand doneert mogen hun het geld ophoesten voor een server die ze zelf niet eens gebruiken? Hoeveel spelers zijn er eigenlijk nog? 10? Als zij het zo graag willen behouden kunnen ze ook samen iets regelen en allemaal 6 euro per maand betalen.

timoever:

--- Quote from: eempie on 01 July 2013, 17:49:10 ---Waarom kunnen de admins niet gewoon bijv. de server met zijn alle betalen en dan donaties vragen.
Hierbij denk dat we ook donatie rangen moeten maken want sommigen spelers zullen wel een hogeren rang daar bij willen dus kunnen ze die krijgen met donatie zoals donateur 1 enz

--- End quote ---

Het admin-team en een hele grote groep van de members hebben allemaal al gedoneerd of doneren maandelijks (een totaal van 1260,- euro sinds het oprichten van de server). Het zijn juist de mensen die er het meest op spelen maar nooit doneren die deze server om zeep geholpen hebben. Daarnaast kunnen we mensen die doneren geen rang geven want dan is het geen 'donatie' meer, aangezien je er een dienst/product voor terug krijgt. In dat geval is het gewoon een 'aankoop' en daar moet vervolgens BTW over betaald worden. Dan kunnen we dus dag zeggen tegen 1/5 van al het geld dat binnen komt.

adsje21:
Ik heb het even nagevraagd, en als we met de plugins die ik nu op de server heb staan en ongeveer 20-25 spelers tegelijk online zijn we €10,- moeten betalen. Als het goed is heb ik 3 mensen + mijzelf dus 4, dus dan is het 2,50 per maand per persoon wat mij redelijk lijkt. als we er dan ook nog donaties bij krijgen kunnen we misschien nog wat extra ram krijgen :)

eempie:
Ik heb 1 vraag moet je voor een server echt betalen ik bedoel je kan toch ook een hebben zonder te betalen? of is de server dan altijd open en beter?

timoever:

--- Quote from: eempie on 01 July 2013, 19:58:32 ---Ik heb 1 vraag moet je voor een server echt betalen ik bedoel je kan toch ook een hebben zonder te betalen? of is de server dan altijd open en beter?

--- End quote ---

De enige manier om een server te hebben zonder ervoor te betalen is door hem te draaien op je eigen computer. Dat zou betekenen dat je altijd je eigen computer aan moet hebben staan, niet iets dat echt rendabel is.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version