Algemeen > Projects

Orthanc [Project]

<< < (2/3) > >>

Gh0stT4il:
ik zou wel graag mee willen helpen met gieten... kheb buckets en infinite lava pool ;P

timoever:

--- Quote from: Parzival on 05 March 2012, 15:54:39 ---zet eens een lampie aan ofzo :P

--- End quote ---

Is helaas de baggerkwaliteit waarmee Minecraft zelf screenshots neemt. Want in-game kan je het allemaal veel beter zien.

Gh0stT4il:

--- Quote from: timoever on 05 March 2012, 19:19:28 ---
--- Quote from: Parzival on 05 March 2012, 15:54:39 ---zet eens een lampie aan ofzo :P

--- End quote ---

Is helaas de baggerkwaliteit waarmee Minecraft zelf screenshots neemt. Want in-game kan je het allemaal veel beter zien.

--- End quote ---

buhp? je gebruikte toch gyazo? :S

timoever:
laatste is via dropbox

timoever:
Oke, even een update!

Er is een gat aanwezig in de map om te beginnen aan Orthanc. (/warp orthanc) Op dit moment heb ik samen met Frisian al drie lagen van de toren gelegd. Samen met een vlak dirt er omheen en in het midden een systeem voor sourceblocks (water & lava).

Iedereen is vrij om mee te bouwen! Vraag even rechten en dan zal ik kort uitleggen wat er moet gebeuren.
Om een voorbeeld van de bouw te zien -> Dropbox/Craftbox/Worlds/Orthanc.rar.

Ik wil iedereen wel op het hart drukken dat er gebouwd wordt met OBSIDIAN. Ik zal dus regelmatig nalopen of het gebouw nog helemaal klopt. Stukken die foutief gebouwd zijn zullen door de faler zelf weg gehaald moeten worden. Al dan niet met een beetje hulp van mij en/of anderen. :P

Physics staat uit in de zone dus je kunt gewoon je lava blokjes plaatsen zoals het obsidian moet komen en dan vervolgens met water er langs gaan. :)

Cheers!

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version