CraftBox
Algemeen => Projects => Topic started by: EddieEdwin on 13 January 2012, 17:18:23
-
Mijn idee is om een 3d model te maken van een draak op grote schaal (lekker veel detail 8))
het komt neer op ongeveer: 144 (B) x 237 (L) x 135 (H)
(http://i1231.photobucket.com/albums/ee504/eddieedwin/dragonmodel.png)
de hoogte is iets hoger dan de build limit maar dat geeft verder niet zoveel, het programma zit er iets naast en daarnaast gaan er 3 รก 4 lagen van de top af wat bijna niet opvalt.
Is het graafwerk te doen tot bedrock? Hoe groot was playground?
-
een woord:
TNT
-
een woord:
TNT
dat is geen woord, maar een afkorting van een woord :P
draak = awesome!
-
note to topicstarter:
Weet dat het ontzettend lelijk is om iets in een gat in de grond te zetten, al zeg ik het zelf. Beter kun je hem denk ik op het land zetten of onder de grond als je toch wilt graven ;)
-
op het land is te hoog, onder de grond is te donker :P of het terrein zou zo afgegraven moeten worden dat hij wel in een gat staat, maar het meer een dal is en geen recht gat naar beneden.
-
Maak dan gelijk de grand canyon :P
-
maak een krater waar de draak in staat... lijkt het net of ie met heel veel kracht op de grond is geland :D
-
maak een krater waar de draak in staat... lijkt het net of ie met heel veel kracht op de grond is geland :D
daar zat ik ook al aan te denken alleen zoveel graafwerk o_o maar goed dat is wel de mooiste/beste oplossing
-
Hoe ziet hij eruit wanneer je hem schaalt op een hoogte van 70-80 blocks? Scheelt wel heel wat werk.
-
Hoe ziet hij eruit wanneer je hem schaalt op een hoogte van 70-80 blocks? Scheelt wel heel wat werk.
neuj gewoon zo
-
Okay deze heeft een hoogte van 80. De kwaliteit is wel een stuk minder, maar het scheelt een heel hoop graafwerk.
(http://i1231.photobucket.com/albums/ee504/eddieedwin/Dragonmodel_small.png)
-
als je eerst de toplagen van je model afhaalt, en dan pas schaalt naar 80 lagen behoudt je veel meer kwaliteit