Algemeen > Meeting

UTP Kabels(Netwerk kabels)

<< < (3/4) > >>

Svardskampe:

--- Quote from: Ktipr on 15 July 2012, 12:33:04 ---Yes kun je mij er nog bij zetten Joseph? Aan 1x 20m heb ik wel genoeg denk ik.

--- End quote ---

Heh, heb je zelf geen kabel meer? Ik meende dat ik zelfs vorige keer de jouwe geleend had? (En hoopte opnieuw daarop :P), nuja, als Coen er geen meer te leen heeft dan wil ik ook wel op het lijstje om het gezamenlijk te bestellen.

Ktipr:

--- Quote from: Svardskampe on 15 July 2012, 23:46:50 ---
--- Quote from: Ktipr on 15 July 2012, 12:33:04 ---Yes kun je mij er nog bij zetten Joseph? Aan 1x 20m heb ik wel genoeg denk ik.

--- End quote ---

Heh, heb je zelf geen kabel meer? Ik meende dat ik zelfs vorige keer de jouwe geleend had? (En hoopte opnieuw daarop :P), nuja, als Coen er geen meer te leen heeft dan wil ik ook wel op het lijstje om het gezamenlijk te bestellen.

--- End quote ---

Ja ik had cat5e kabels mee. Het gaat hier om cat6 toch?

Meaglin:

--- Quote from: Ktipr on 16 July 2012, 13:57:54 ---
--- Quote from: Svardskampe on 15 July 2012, 23:46:50 ---
--- Quote from: Ktipr on 15 July 2012, 12:33:04 ---Yes kun je mij er nog bij zetten Joseph? Aan 1x 20m heb ik wel genoeg denk ik.

--- End quote ---

Heh, heb je zelf geen kabel meer? Ik meende dat ik zelfs vorige keer de jouwe geleend had? (En hoopte opnieuw daarop :P), nuja, als Coen er geen meer te leen heeft dan wil ik ook wel op het lijstje om het gezamenlijk te bestellen.
 
--- End quote ---

Ja ik had cat5e kabels mee. Het gaat hier om cat6 toch?

--- End quote ---

Klopt

MrHarrie:
sure doe mij er ook maar 1

Rakky:
Volgens mij kan Meaglin beter een doos van 300 meter halen en er dan connectoren op krimpen.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version