Nieuws > Nieuws board

status

<< < (3/22) > >>

timoever:
De website draait op de server, als je de website omhoog wilt houden zul je die dus ergens anders moeten faciliteren.

Gh0stT4il:
Was good trip! Admins credit to team! Dasvidaniya craftbox server!

2011 - 2013... never forget!

MrHarrie:
ty gh0st :D

adsje21:
Ik heb zinds kort mijn eigen server, met multiverse, dus ik kan (als jullie het leuk vinden) de map op mn server laten draaien zodat iedereen verder kan bouwen. Het is dan niet met alle plugins enzo, want wij hebben onze eigen plugins er al op en we hebben op dit moment maar 384 mb ram. Wij gaan waarschijnlijk rond september het ram heel wat omhoog doen (we hebben nu namelijk een staff van 4 mensen die allemaal wel willen betalen, en de server verloopt dan) Onze server is nu nog gewhitelist omdat de plugins nog niet allemaal goed werken (misschien kan iemand helpen??) Ik hoop dat dit een goede optie is.

P.S. je kan de dynmap zien op 80.82.209.227:8000

Klojo1337:
Wat ik nog wil zeggen tegen alle staff:

Erg bedankt voor deze echt leuke tijd. Ik heb hier vrienden gemaakt en veel gebouwd, Ik heb hier ook me griefen afgeleerd door al de straffen. Ik ben jullie erg erg dankbaar voor wat jullie hebben gedaan. In goede en slechte tijden. Jullie hebben echt iets unieks weten te maken van een minecraft server. Het was een unieke tijd vol plezier. Echt: Respect!

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version