Algemeen > Projects

[Project] Thecity 2.0

<< < (2/3) > >>

MrHarrie:
ik ben al bezig met een trein station en remco met een vliegveld :D dus warp naar thecity en vertel wat je wilt doen D: je alle hulp is welkom (miss gemeentehuis ofzo)?

TheMaximum:
Long time, nothing done.
Aangezien de kerstvakantie eraan zit te komen wil ik graag weer dit project binnensluipen :D

Meteen een vraag: zou het misschien mogelijk zijn om een subforum binnen het Projecten forum te verkrijgen?
Er staan nu namelijk al twee topics die TheCity betreffen, iets wat waarschijnlijk wel meer gaat worden wanneer er andere projecten binnen TheCity gaan ontstaan.

MrHarrie:
Ik zal hier naar kijken. Probleem is dat 1 project dit krijgt meerdere projecten dit zouden willen hebben. Verder refereer ik graag aan thecity en niet aan TC. Vanwege begrijpelijke redenen. Ik kijk er vanmiddag naar :)

TheMaximum:

--- Quote from: Freeman21 on 16 December 2011, 12:14:09 ---Ik zal hier naar kijken. Probleem is dat 1 project dit krijgt meerdere projecten dit zouden willen hebben.
--- End quote ---
Nja, tis maar een suggestie hoor... ;)

--- Quote from: Freeman21 on 16 December 2011, 12:14:09 ---Verder refereer ik graag aan thecity en niet aan TC. Vanwege begrijpelijke redenen. Ik kijk er vanmiddag naar :)
--- End quote ---
Understood, aangepast ;) My bad :P

DeKemp:
Is er nog een plot over?

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version