Offtopic Board > Offtopic board

heads up laptop :3

<< < (2/3) > >>

MrHarrie:
laat vrienden (of familie) de laptop fixen als jij 2 weken weg bent?

gewoon bellen en miss kunnen ze het maken als jij 2 weken weg bent?

xiron:

--- Quote from: Svardskampe on 08 January 2013, 00:54:46 ---Is het niet wettelijk geregeld dat je na 2 reparatiepogingen je geld terug moet kunnen krijgen?

--- End quote ---
ik dacht ook na 2 of 3 idd maar blijkbaar niet,
het moet ook allemaal in het buitenland gebeuren ergens in Tsjechiƫ ofzo
want als ik een Nederlander aan de lijn krijg verbind die me weer door naar een dode lijn,
dus die doen helemaal nix en hebben ook kennis van flut

heb een oplossing sort of

maar weer gebeld (hebben niet eens gereageerd op me boze 100 emails die ik had gestuurd) en de enige oplossing die die gozer had die ik sprak was dat ze me laptop opkomen halen binnen nu en 2 werkdagen ofzo,
en dat hij binnen 14 dagen terug is en dan weer helemaal doet,

dus of ik krijg een nieuwe of alles er uit alles nieuw er in en dan installeren ze alles en dan krijg ik hem een keer terug,

in die 14dagen  ben ik zelf waarschijnlijk nog in polen op oefening(als ik mee ga voel me behoorlijk ziek dus moet dat ook nog maar afwachten)

maar tot zo ver word er nu eindelijk iets aan gedaan en krijg paar maanden garantie terug omdat hij niet normaal functioneerde en alles er aan geprobeerd heb het te verholpen

Juriaan,

xiron:
Nieuwsflash uit Polen,
me voicemail heeft me verteld dat mijn laptop is gemaakt en binnen 24uur bij mij thuis zal worden bezorgt,
ik ben echter pas vrijdag nacht, volgende week thuis, dus zal nog even moeten wachten voor ik het kan bevestigen

 Tango Alpha uit.

MrHarrie:
nice keep me posted.

hoe is het daar? net zo koud als hier :P?

xiron:
-20 daar ongeveer ben weer terug heb me laptop bleek achteraf me beeldscherm te zijn 0_O???

en ik heb een beeldscherm met een lagere resolutie terug gekregen

dus daar ga ik nog even achteraan maar hij geeft geen BSoD meer :D

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version