Algemeen > Projects

(idee) Stuwdam

<< < (2/4) > >>

Ktipr:
Ja dit lijkt mij een cool plan.

Wat me ook gaaf lijkt is om dan op een bepaald punt met pistons een soort luik (of luiken) te maken om hem "aan" te kunnen zetten. Immers bouw je meestal een stuwdam om stroom te genereren. Dat je daar het water door ziet stromen.

timm015:

--- Quote from: Ktipr on 05 December 2011, 10:29:11 ---Ja dit lijkt mij een cool plan.

Wat me ook gaaf lijkt is om dan op een bepaald punt met pistons een soort luik (of luiken) te maken om hem "aan" te kunnen zetten. Immers bouw je meestal een stuwdam om stroom te genereren. Dat je daar het water door ziet stromen.

--- End quote ---

was ik idd ook van plan. Maar ik zat te denken aan luiken van 3 bij 3. Op de zelde mannier als bij de xpfarm de vloer weg gaat. Ik heb echter geen idee hoe dit gedaan is, dus ook daar moet ik nog even verder naar kijken  :P

Ktipr:

--- Quote from: timm015 on 05 December 2011, 14:40:51 ---...

was ik idd ook van plan. Maar ik zat te denken aan luiken van 3 bij 3. Op de zelde mannier als bij de xpfarm de vloer weg gaat. Ik heb echter geen idee hoe dit gedaan is, dus ook daar moet ik nog even verder naar kijken  :P

--- End quote ---

Meh, das een bridge. Pistons zijn imo meer native aan minecraft, en lijken meer op wat er "echt" gebeurt.

Ruud033:
Nee, gebruik hiervoor een [door]

dat gaat verticaal.. pistons is niet te doen, zonder ze in het zicht te hebben

Serendipity:

--- Quote from: Ruud033 on 05 December 2011, 21:48:53 ---Nee, gebruik hiervoor een [door]

dat gaat verticaal.. pistons is niet te doen, zonder ze in het zicht te hebben

--- End quote ---

3 * 2 door? Kan Tim wel maken :)

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version